18. marec 2003 - Zaključno srečanje ob razpisu za molitveno besedilo - Ob 16. uri je bila v poročni dvorani starega rotovža v Mariboru zaključna prireditev ob razpisu za molitveno besedilo ob svetovnem molitvenem dnevu 2003: Čeprav je bil svetovni molitveni dan 8. marca, je društvo pripravilo nastop udeležencev uspešno zaključenega natečaja, na katerega je svoja dela poslalo 30 avtorjev iz vse Slovenije in zamejstva. Ob tej priložnosti je izšel 2. zbornik POLJUBILA SEM OBLAK z lepimi ilustracijami Zlate Volarič in v njem sodelujejo Jožefa Rožman, Maribor; Dragica Božena Verlič, Ljubljana; Stanka Devjak, Maribor; Bernarda Uršič, Maribor; Silva Mizerit, Domžale; Mila Vlašić, Ljubljana; Dana Gregorčič, Maribor, Zlatka Levstek, Radomlje; Milenka T. Geiser, Domžale; Viljem K Rupert, Kozje; Marija Ferenčak – Pivec, Maribor; Majda Senica, Maribor; Ivanka Simonič, Maribor; Katica Dajčar, Maribor; Ana-Marija Pušnik, Maribor; Stana Šopar, Maribor; Angela Fujs; Bistrica ob Dravi; Anica Horvat, Zgornja Kungota; Helena Ogorelec, Trzin; Mojca Črešnar, Zreče; Zlata in Jože Volarič, Kranj; Janka Jerman, Radomlje; Zmaga Palir, Maribor; Jana Krajnc; Maribor; Iva Rejc, Domžale; Petra Petrovič Aleksič, Maribor, Mira Schauer, Kranj; Sonja Golec, Maribor; Jana Jelen, Slovenska Bistrica in Tatjana Srebrnič, Hotinja vas.
Na srečanju so svoja dela brali Jožefa Rožman, Silva Mizerit, Dana Gregorčič, Zlatka Levstek, Milenka T. Geiser, Majda Senica, Katica Dajčar, Maribor; Ana-Marija Pušnik, Stana Šopar, Angela Fujs, Anica Horvat, Helena Ogorelec, Zmaga Palir, Jana Krajnc; Petra Petrovič Aleksič, Jana Jelen, Tatjana Srebrnič in Cveto Preželj. Srečanje je vodil Marjan Pungartnik in fotografiral Smiljan Pušenjak.
Sicer pa so prispevke za zbornik 2004 poslali: Marija Pivec, Ivanka Simonič, Zlatka Levstek, Maja Dolinar, Ivana Dješnič, Jana Jelen, Silva Mizerit, Bernarda Uršič, Andreja Kleinberger, Stanka Devjak, Vladimir Gajšek, Tatjana Srebrnič, Dana Gregorčič, Majda Senica-Vujanovič, Jožica Rožman, Olga Weissbacher, Janez Povše, Štefkla Lang, Anica Horvat, Katica Dajčar, Sonja Golec, Miro Kump, Ana-Marija Pušnik, Jana Krajnc, Valentin Cundrič, Zlata Volarič, Jože Volarič, Angela Fujs, Mila Vlašić.
Izšla je knjiga Saše Bezjak in Manje Zemljič KO-BIL-LE -
8. marec 2005 - Ob 14.00 je bilo v poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru literarno srečanje ob svetovnem molitvenem dnevu pod naslovom SVETLOBO NOČI POSKUŠAM RAZUMETI.Nastopili so: Anica Horvat, Vlasta Mošič, Majda Senica, Jožica Rožman, dr. Tilka Kren Obran, Katica Dajčar, Jožica Hladin, Ana Marija Pušnik, Ivanka Simonič, Ljubica Dolinšek, Sonja Golec, Tatjana Srebrnič, Erika Kotnik, Ana Nikolič, Zmaga Palir, Erna Hölzl, Maja David, Jožica Rožman, Mirko Kotnik in še dve avtorici. Fotografijo je prispevala Ana-Marija Pušnik.