30. junij - Literarni večer in predstavitev pesniške zbirke UGLEDNI BOČ Franca Tobiasa -
V poročni dvorani starega rotovža smo ob 18. uri predstavili pesniško zbirko Franca Tobiasa UGLEDNI BOČ. Zbirka je izšla pri Mariborski literarni družbi, avtor pa jo je posvetil boju za ohranitev velikonočnice - enkratne boške rože. Avtorja je predstavil Marjan Pungartnik. Priško je 34 obiskovalcev.
27. junij 2005 - Razstava Lea Weißa (Lipnica, Avstrija) in literarni večer s Helgo Schwarzbauer - Ob 19.00 uri je bil v razstavišču Archivum PA Maribor literarni večer MARIBOR-GRAZ. Ob razstavi Lea Weißa iz Lipnice je bil literarni večer Helge Schwarzbauer iz Gradca, ki jo je predstavil Curt Schnecker, prevedel in bral pa je njeno poezijo dr. Mirko Križman. Na citre je igrala Suzi Weitlaner. Ob tej priložnosti je izšla tudi priložnostna publikacija s prevodom pesmi Helge SchwarzbauerMoja mavrica – Mein RegenbogenObiskovalcev je bilo cca 50.
22. junij - Nastop Marjana Pungartnika v Literaturcafé v Gradcu -
22. junija 2005 je ob 18.30 z branjem poezije nastopil v graškem Literaturcafé Marjan Pungartnik. Na harmoniki ga je spremljal učenec Glasbene šole Maribor Jan Alatič.
22. junij 2005 - Na domu Ane Nikolič v Vosku so člani praznovali zaključek seniorske literarne delavnice skupaj z nemškim tečajem pri Mostovih - društvu nemško govorečih žena Maribor.
20. junij 2005 - Predstavitev knjige VENERINE SAMOIZPOVEDI Nataše Švikart -
V polni poročni dvorani smo predstavili pesniško zbirko - prvenec - Nataše Švikart VENERINE SAMOIZPOVEDI. Avtorico je predstavil Marjan Pungartnik, pesmi je bral Alen Mesarič, nekaj latinskoameriških melodij pa je zaigral Zmago Štih. Prišlo je kakšnih 80 obiskovalcev.
18.junij - Regionalno srečanje starejših avtorjev -
V izvedbi Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in Zveze kulturnih društev Maribor je bilo pri Bolfenku in v hotelu Bellevue tega dne celodnevno literarno srečanje starejših avtorjev. Delavnice so vodili Nataša Švikart, Marica Škorjanec in Marjan Pungartnik. Udeležilo se ga je 43 avtorjev iz SV Slovenije.
14. junij - Prvi samostojni literarni večer Vlaste Mošič -
Prvič se je predstavila na samostojnem literarnem večeru članica seniorske literarne delavnice Vlasta Mošič. V poročno dvorano starega rotovža je prišlo kakšnih 35 obiskovalcev. Nekaj pesmi je prebrala ona, nekaj pa Marjan Pungartnik. Zatem se je razvil pogovor, v katerem so se razkrili avtoričini nagibi za pisanje.
7. junij - Literarni večer in predstavitev knjige Majde Toplak PODOBE NJENEGA ČASA - V poročni dvorani starega rotovža je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem smo predstavili obsežno družinsko kroniko, ki jo je kot dolg svoji materi napisala Majda Toplak. Avtorico je predstavil Marjan Pungartnik, nekaj pesmi pa so zapele ljudske pevke DU Maribor - center. Prireditve se je udeležilo 72 obiskovalcev.
2. junij 2005 - Ob 18.00 je bil v tezenski knjižnici literarni večer s Tatjano Srebrnič. Predstavila se je s knjigo »Za zaprtimi vrati«. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je tudi prebral nekaj njenih pesmi, brala pa je tudi avtorica.
Izšla je e-knjiga Toneta Dodleka Pikica na luni - Odprli smo novo serijo eDition in v njej je izšla ta publikacija z otroško poezijo Toneta Dodleka in prevodom v madžarščino Istvána Dabija.