27. maj 2005 - Literarna kolonija JSKD - Literarna kolonija JSKD - Od 27. do 29. maja 2005 je bila v Novem mestu Literarna kolonija JSKD, ki so se je udeležili naslednji člani Mariborske literarne družbe: Marija Šedivy, Cilka Žerdin, Maja David, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Tatjana Srebrnič, Manja Zemljič, Metka Lampret.
20. maj 2005 - Izšla je knjiga Majde Toplak PODOBE NJENEGA ČASA.
19. maj - Literarni večer s predstavitvijo knjige aforizmov Maje David ŠIVALA JE DEKLCA EVROPSKO ZVEZDICO - V poročni dvorani starega rotovža smo ob 18. uri predstavili zbirko aforizmov Maje David ŠIVALA JE DEKLICA EVROPSKO ZVEZDICO, prvenec. Avtorico je predstavil Marjan Pungartnik, sama pa je prebrala aforizme. Knjigo je kot program prvencev sofinancirala Zveza kulturnih društev Maribor. Prireditve se je udeležilo 35 ljudi.
19. maj 2005 - V Literini knjigarni je imel ob 19.00 literarni večer Božidar Rozman. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
17. maj - Literarni večer in predstavitev knjig Angele Fujs - V poročni dvorani starega rotovža je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem se je predstavila Angela Fujs, članica seniorske literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi, z dvema knjigama - pesniško zbirko ZRELA PŠENICA in zbirko kratke proze, malarskih zgodb NAMALAJ MI MODRO NEBO, ki sta izšli pri društvu LIRA, Ruše. Avtorico je predstavil Marjan Pungartnik, prišlo pa je kakšni 40 obiskovalcev.
9. do 11. maj 2005 - 25. srečanje manjšinskih avtorjev v Celju, udeležili so se ga iz Mariborske literarne družbe Željko Perović, Marko Krezić, Katica Dajčar, Senada Smajić, Vladimir Vekić in Mila Vlašić. Svoja dela sta poslala še člana Petra P. Aleksić in Zdravko Kokanović-Koki, ki pa se srečanja nista udeležila. Na srečanju smo predstavili pesniško zbirko Vladimirja Vekića PUT KROZ SAHARU/POT SKOZI SAHARO, ki je ob tem času izšla pri Mariborski literarni družbi (zbirka Oglej 9).
9. maj - Literarni večer s predstavitvijo knjige NEBESKO SPLAVDENJE Tvrtka Šercarja - V poročni dvorani starega rotovža je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem smo predstavili pesniško zbirko, tudi ta je prvenec, dr. Tvrtka Šercarja NEBESKO SPLAVDENJE z imenitnimi ilustracijami Ane Nikolić - Baće iz Zagreba. Pesmi je bral Marjan Pungartnik, prireditve pa se je udeležilo nad 60 obiskovalcev.
3. maj - Nastop Angusa Reida v Literaturcafé v Gradcu - Pustolovski nastop škotskega pesnika Angusa Reida, sicer člana MLD, v graškem Literaturcafé ob 18.00. Pustolovščina je bila zato, ker je avtor pozabil doma potni list, na njegovem vozniškem dovoljenju, ki sicer v Angliji velja kot osebni dokument, pa je pisalo UK. Avstrijska in slovenska policija sta mislili, da tihotapimo ukrajinskega državljana in so nas odganjali na vse mile viže, ne pa tudi odgnali. Na branje je prišlo okrog 30 obiskovalcev.