December - V zbirki Svetlin je izšla pesniška zbirka Jurija Pivka PRVI SEPTEMBRSKI DEŽ.
21. december 2005 - Ob 19.30 je bila v dvorani mestne četrti Koroška vrata premiera gledališke predstave Brede Pugelj »Mlado zelenje« kulturnega društva Mariborski oder. Predstavo je režirala Breda Pugelj (tudi scena in kostumi), asistent režije je bil Žan Žitko, igrali pa so Tamara Benko (Jagoda)j, Branka Zlodej (Manja), Anja Rošker (Gabi), Janina Stanković (Aneja), Lana Švegl (Klara), Lora Weingerl) (Lena), Denis Škerget (Tim), Adriana Mojzer (Jana), Veronika Senekovič (Rok) in Žan Žitko (Andrej)
20. december 2005 - Izšla je pesniška zbirka - prvenec Mateje Bizjak Petit LE TI.
20. december 2005 - Izšla je knjiga - roman Majde Senica Vujanovič HANA z ilustracijami Irene Polanec.
18. december 2005 - Ob 20. uri je bil v kulturnem domu v Pernici koncert Karmen Pečarjeve skupaj s predstavitvijo knjige Ane Nikolič - CVETLICE.
18. december 2005 - V Minoritensaal v Gradcu je bila ob 16. uri prireditev »Alpen-Adria Advent - Advetlieder aus den Nachbarregionen und Österreich«, ki jo je organiziral Evropski center Gradec. Na njem so nastopili zbori Vokálna skupina Kruhy (Slovaška), Akademski pevski zbor Ptuj (Slovenija), Hórukk Színpad, Vép (Madžarska) in Pop vox Graz (Štajerska - Avstrija.
16. december 2005 - Ob 18. uri je bila na Osnovni šoli Šmartno pri Slovenj Gradcu predstavitev knjige - pesniške zbirke Ivice Hace V ČOLNU IZ RDEČIH ČRK, ki jo je izdalo Kulturno društvo Šmartno pri Slovenj Gradcu. Knjigo in pesnico je predstavil Marjan Pungartnik, pesmi je brala dramska igralka Jerica Marzel, sodelovali pa so še družinski zbor Potočnik in zbor Adoramus.
15. december 2005 - Ob 18.00 se je predstavilo v poročni dvorani starega rotovža Kulturno dramsko društvo Komar pod vodstvom Emila Aranjoša s štirimi skeči. Društvo sicer redno gostuje na radiu Brezje in radiu Radlje ob Dravi s satiričnimi oddajami.
13. december 2005 - V okviru Koroških kulturnih dnevov je bila ob 18. uri predstavitev Koroškega koledarja 2005, ki ga izdaja Slovenska prosvetna zveza. Publikacijo na temo mladih sta predstavila urednica koledarja Irena Destovnik in tajnik Slovenske prosvetne zveze Janko Malle.
8. in 9. december 1999 - Državno srečanje seniorskih avtorjev -
V hotelu Črni les (pa s hotelom nismo bili ravno zadovoljni): Državno srečanje seniorskih piscev. Udeležilo se ga je 22 avtorjev iz Slovenije. Ob delavnicah, ki sta jih vodila pesnik in dramatik Goran Gluvić in Marjan Pungartnik, so se udeleženci srečali s pesnikom Janezom Premkom. Pogovor je vodila in spregovorila o avtorju Alenka Glazer. Udeležili so se skupnega literarnega večera s seniorsko literarno delavnico pri Mariborski literarni družbi, videli so pesniško predstavo Kosovelovih Integralov v izvedbi Sekoumadyja Condé, srečali pa so se tudi z Berto Čobal Javornik in njeno pesnitvijo Agata.
Srečanja so se udeležili: Franšiška Celarc Klančnik, Borovnica, Mila Vlašić, Ljubljana, Zlatka Levstek, Radomlje,
Silva Mizerit, Domžale, Breda Vojevec, Ljubljana , Roža Pečnik,
Dragomer, Nada Morato, Izola, Amalija Škrobar, Celje, Bernarda Uršič, Maribor, Stane Črnčič, Slovenska Bistrica, Mihaela Mravljak, Vuhred, Marija Šedivy, Gornja Radgona, Ana Marija Pušnik, Maribor, Jerica Smolčnik, Slovenj Gradec, Ana Marija Justin, Celje, Ljudmila Conradi, Celje, Nada Jelovšek , Celje, Maja Dolinar, Graz, Avstrija, Jana Jelen, Slovenska Bistrica, Majda Senica, Maribor
6. december 2005 -
Ob 18. uri smo v poročni dvorani starega rotovža gostili Nika Brumna, koroškega satirika, aforističarja, pesnika... Njegova gostja večera pa je bila Maja David.
2. december 2005 - V poročni dvorani starega rotovža je ob 13. uri podelil predsednik Zveze kulturnih društev Maribor Ingeborg Persché, bivši poslanki mestnega sveta Gradca, Ivanki Gruber, predsednici društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, Willibaldu Richterju, direktorju Evropskega centra Gradec, in Alfredu Stinglu, bivšemu županu mesta Gradec Medaljo Zveze kulturnih društev Maribor za velik prispevek h kulturni izmenjavi med Mariborom in Gradcem.
1. december 2005 - V poročni dvorani starega rotovža je imel ob 17.00 predstavitev dveh knjig (MEMENTO MORI in ... U PROLAZU, I ZALUTAH...) Zdravko Kokanović - Koki. Večer je vodila Petra Bauman. Glasbeno je večer popestrila Zala Zagoršek. Predstavitve se je udeležilo kakšnih 70 poslušalcev.
8. in 9. december 2000 - 2. državno srečanje literatov - seniorjev v Šmarjeških Toplicah. - V Šmarjeških Toplicah se je ob 10. začelo 2. državno srečanje literatov-seniorjev v organizaciji Javnega sklada za ljubiteljske kulturne dejavnosti. Udeležili so se ga izbrani avtorji Ljudmila Conradi, Tihomila Dobravc, Ana Horvat, Jana Krajnc, Marija Krajnik, Otilija Kreft, Zlatka Levstek, Silva Mizerit, Mihaela Mravljak, Jožica Rožman, Antonija Senica in Marija Šedivy. V okviru srečanja je bil še pogovor s pisateljem in novinarjem Jožetom Hudečkom