23. april - Literarni večer avtorjev iz Valencije - SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU
23. april 2005 ob 16.30, poročna dvorana starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru.
LITERARNI VEČER AVTORJEV IZ VALENCIJE
Soorganizacija z MKC Maribor in Društvom slovenskih pisateljev. Nastopili so literarna kritičarka Marija Josep Ecriva i Vidal, dramatik Pasqual Alapont Ramon, pesnik Ramón Ramón, pesnik Vicent Berenguer in literarni kritik in pesnik Vince Alonso. Prireditev je vodila Mojca Mavec, tekste je prevedla Barbara Pregelj, ki se je prav tako udeležila večera. Branje je spremljala skupina Ca?a iz Maribora. Prisotni so prejeli Sodobnost št. 4-2005 s prevodi gostujočih avtorjev. Prišlo je cca 60 obiskovalcev. Goste smo povabili na ogled Vinagove vinske kleti in jih povabili na večerjo.
22. april - Srečanje manjšinskih avtorjev Slovenije SOSED TVOJEGA BREGA - Srečanje je potekalo od 22. do 24. aprila 2005 v Ljutomeru - Veržeju. Udeležili so se ga naslednji avtorji (člani KD Mariborska literarna družba): Željko Perović, Zdravko Kokanović Koki, Marko Krezić, Vladimir Vekić, Katica Dajčar. Prispevke je poslalo še nekaj avtorjev, naših članov, ki pa se srečanja iz različnih vzrokov niso udeležili: Jožica Pongrac, Senada Smajić, Petra P. Aleksić in Đorđo Radović.
22. april - Literarni večer Aleša Tacerja -
SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU -
V poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru je bil ob 18.00 literarni večer Aleša Tacerja. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Nastop je prišlo poslušat 12 obiskovalcev.
-
20. april - Literarni večer z Adijem Žuncem - SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU
20. april 2005 ob 17.00 v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru
LITERARNI VEČER Z ADIJEM ŽUNCEM. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik in se pogovorjal z avtorjem. Prišlo je 24 obiskovalcev.
20. april 2005 - Skupinski literarni večer seniorske literarne delavnice - SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU
21. april 2005 ob 17.00 v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru
SKUPINSKI LITERARNI VEČER SENIORSKE LITERARNE DELAVNICE
Prišlo je 43 obiskovalcev. Nastopili so: Sonja Golec, Bernarda Uršič, Tatjana Srebrnič, Vlasta Mošič, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Erna Hölzl, Zmaga Palir, dr. Mirko Križman (gost), Ivaha Hauser, Jožica Hladin, Ana Nikolič, Katica Dajčar, Majda Senica Vujanovič, Šefka Lang, Zvone Batiska, Metka Lampret, Rosvita Švajger, Božidar Rozman, Marjetka Slavec, Jana Hartman in Mirko Škrab. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik. Vseh udeležencev prireditve je bilo 45. Fotografija Ane-Marije Pušnik.
20. april - Nastop skupine »Labyrinth« z Dunaja - SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU
21. april 2005 ob 22.00 v KGB, Vojašniški trg 16 v Mariboru
NASTOP SKUPINE LABIRINT Z DUNAJA
Nastopili so: Peter Waugh, vodja skupine, Henrik Hallberg, kitarist, Bob Hewis, Ewelyn Halloway in Hillary Keel. Goste je napovedal Željko Perović. Fluktuacija, cca 60 poslušalcev.
19. april - Nastop skupine Ozara - SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU
19. april 2005 ob 12.00 v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru
NASTOP SKUPINE OZARA. Nastopili so Ivana Osojnik, Zvezdana Lorbek – Zvezdica, Slavko Luršak, Vesna Belak, Simon Žavcar, Simona Karlo in Lidija Kokol. Literarni nastop je pripravila in vodila Maja David. Udeležilo se ga je 35 poslušalcev.
19. april - SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU
19. april 2005 ob 17.00 v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru
LITERARNI VEČER FRANČKA RUDOLFA – predstavitev knjige DEŽ ULICE MESEC.
Prireditev je vodil Marjan Pungartnik. Prišlo je 31 obiskovalcev.
18. april - Podelitev priznanja ZKD Maribor Sonji Golec - SLOVENSKI DNEVI KNJIGE 2005 V MARIBORU
18. april 2005 ob 17.00 v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru LITERARNI VEČER SONJE GOLEC. Sonja in Marjan Pungartnik so brali besedila, pogovor. Glasbena spremljava Rado Lazar. Na prireditvi smo Sonji Golec podelili Plaketo Zveze kulturnih društev Maribor. Prireditve se je udeležilo 65 obiskovalcev
4. februar 2003 - Literarni večer s Stanko Devjak in Bredo Slavinec Rakuša - 4. februarja 2003 ob 18:00 v poročni dvorani starega rotovža v Mariboru: Literarni večer Stanke Devjak in Brede Slavinec Rakuša. Pred polno dvorano (72 ljudi) je pesmi avtoric (Stanka Devjak - VISOKE VODE; Breda Slavinec Rakuša: PAJČEVINE, obe sta izšli v zbirki Mariborska literarna družba) brala Zdenka Gajser.