21. september 2004 - Ob 18. uri je bil v poročni dvorani rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru literarni večer BANJA LUKA – LITERARNI PORTRET. Udeležili so se ga pesnica Stevka Kozić Preradović, Ranko Preradović in Brane Moconja, zaradi težav z vizumi pa niso mogli pripotovati napovedani Jelena Trepetova-Kostić - dramska prvakinja Narodnega gledališa Republike Srpske, Nataša Jakovljeva-Todorović – »sibirski slavček iz Banja Luke« - interpretatorka ruskih in srbskih ljudskih pesmi in romanc in Zoran Kostić – pesnik in predsednik Zruženja književnikov Republike Srpske. Prišlo je 33 poslušalcev, ki so z zanimanjem spremljali nastop. Literarni večer smo izvedli skupaj s kulturnim društvom Srpska kulturna zajednica, podprlo pa ga je Ministrstvo RS za kulturo.
15. september 2004 - Ob je bila 18.00 na kmečkem turizmu Koblar v Pletovarjih predstavitev knjige dr. Zmage Kumer ROZIKA OFIČ - LE POJTE Z MENOJ. Ob bogatem kulturnem pogramu programu je bila edina pomanjkljivost, da knjige tiskarna še ni izgotovila in ni bila prisotna na predstavitvi.
12. septeber 2004 - Ob 20.30 se je pričela prireditev tudi v Café Kafka na Dunaju. Tam smo bili (Željko Perović, Angus Reid in Marjan Pungartnik) posebni gostje (special guests »Odprtega mikrofona«, ki je mesečna prireditev društva Labyrinth - Association of English Poets in Vienna. Njihov predsednik je pesnik in prevajalec Peter Waugh. Prireditev je vodila pesnica in prevajalka Evelyn Holloway. Osrednja gostja na večeru je bila avstrijska narečna pesnica Heidi Heide. Gost je bil tudi ukrajinski pesnik Nazar Honchar. Nastopili so avtorji v nemščini, angleščini, španščini (Španija in Bolivija, mislim), ukrajinščini, slovenščini... Kot goste napovedujemo skupino Petra Waugha za naslednje Dneve knjige v aprilu 2004.
4. september 2004 - Začel se je nov cikel dela v seniorski literarni delavnici 2004-2005. Vpisali so se: Emil Aranjoš, Zvone Batista, Katica Dajčer, Maja David, Ljuba Dolinšek, Franc Eržen, Pišta Farkaš, Angela Fujs, Sonja Golec, Danica Gregorčič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Tilka Kren, Metka Lampret, Štefka Lang, Vlasta Mošič, Ana Nikolič, Marijana Ovčariček, Zmaga Palir, Marija Pivec, Ana-Marija Pušnik, Jožica Rožman, Majda Senica, Ivanka Simonič, Tatjana Srebrnič, Miroslav Šerod, Rosvita Švajger, Darja Vavpotič McCord.