V sredo, 21. aprila - je bil ob 17.00 v Beli dvorani Uniona, Partizanska 5 v Mariboru literarni večer Inge Budja, ki je predstavila svojo zbirko Bog, moja zmaga. Program je povezoval Silvo Safran, pela je Lidija Kodrič, na citre je igral Rado Lazar, akvarele pa je razstavil Ivan Premzl. Prišlo je čez 100 poslušalcev.
V sredo, 21. aprila - je bila ob 18.00 v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru predstavitev knjige J. W. Goetheja Vzhodno-zahodni divan v prevodu in s spremno študijo dr. Mirka Križmana. O projektu prevoda je govoril Marjan Pungartnik, o avtorju in pomenu njegovega dela dr. Karmen Teržan - Kopecky, o knjigi sami pa dr. Mirko Križman. Pesmi iz knjige je bral dramski igralec Peter Boštjančič. Predstavitve se je udeležilo okrog 30 ljudi.
- 7. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU
V torek, 20. aprila, je bil ob 17.30 v kavarni Barista, Gosposka 5 v Mariboru pogovor z naslovom TUKAJ SEM! Z Željkom Perovićem, pesnikom, se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Prvikrat nas je gostila prijazna kavarna Barista. Prišlo je več kot 20 ljudi in prisluhnilo pogovoru.
Izšla je pesniška zbirka Katice Dajčar »Prižgala bom luč« - Izšla je v samozaložbi z uredniško in tehnično-oblikovalsko podporo Mariborske literarne družbe.
V sredo, 7. aprila, - je bila ob 19.00 v jazz klubu Gajo v Ljubljani predstavitev knjige WHITE MEDICINE Angusa Reida. Ljubljana v dobrem pomenu, 60 poslušalcev, ki poznajo poezijo, odlična glasbena spremljava Angusove poezije.
- 7. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU
V sredo, 7. aprila, je bila ob 19.00 v jazz klubu Gajo v Ljubljani predstavitev knjige WHITE MEDICINE Angusa Reida. Ljubljana v dobrem pomenu, 60 poslušalcev, ki poznajo poezijo, odlična glasbena spremljava Angusove poezije.