21. oktobra 2004 - Ob 18. je bila uri v poročni dvorani starega rotovža v Mariboru predstavitev knjige PRIŽGALA BOM LUČ Katice Dajčar. Glasbo je prispevala Monika Heričko Maček, avtorico je predstavila Sonja Golec. Njene pesmi je brala študentka Katarina Žvižaj. Polna dvorana je toplo pozdravila Katico, ki je knjigo izdala ob svojem osemdesetem letu.
11. do 16. oktober 2004 - V času od 11. do 16. oktobra je postavil v naših novih prostorih, ki so sicer še čisto neobdelani, ob plinski razsvetljavi, študent fotografije na FAMU v Pragi Rok Golob razstavo ELEMENTI BREZ REALNIH POVEZAV. Obisk razstave je bil bolj pičel, najbrž še ljudje niso navajeni na to novo lokacijo. Pa tudi prostor ni bil preveč prijazen - pač eksperimentalen.
10. oktobra - je izšel prvi prvenec v našem letošnjem programu - pesniška zbirka Ane Rebič RUMENE ČEŠNJE.
8. oktobra 2004 - je ob 19.30 je v graškem Evropskem centru Gradec (Europazentrum Graz) pod vodstvom Willibalda Richterja, predsednik MLD Marjan Pungartnik predstavil mariborsko slikarko Katarino Feguš Höfler, odprl pa jo je graški mestni svetnik mag. Martin Titz. Tisti večer se je začela Štajerska jesen in po razstavi si je bilo mogoče ogledati še odprtje razstave v Forumu Stadtpark in pa odprtje prireditve z množico udeležencev v novem Kunsthausu.
8. do 10. oktober 2004 - Od 8. do 10. oktobra je bila v Izoli Beletrinina literarna delavnica. Udeležili so se je Danica Gregorčič, Ana-Marija Pušnik, Zvone Batista in Zmaga Palir.
7. oktobra - je končno izšla dolgo napovedovana in pričakovana knjiga dr. Zmage Kumer: LE POJTE Z MENOJ, izbor ljudskih pesmi, ki jih je zapela Rozika Ofič.
6. oktobra - zvečer so za prijeten literarni večer v Hotelu Delfin v Izoli so poskrbeli člani Mariborske literarne družbe Zvone Batista, Danica Gregorčič, Ivana Hauser, Zmaga Palir in Ana-Marija Pušnik. Predstavila se je tudi Marjetka Popovska, sicer tudi povezovalka programa, in je ob spremljavi kitare zapela nekaj svojih uglasbenih pesmi. Primorci so bili posebej pozdravili kratko prozo v primorskem narečju Zmage Palir. Program je povezovala Marjetka Popovska.
od 30. septembra do 3. oktobra 2004 - je bila v Izoli Prevajalska šola JSKD, ki se je je iz našega društva udeležila Jožica Hladin.