24. februar 2008 - Delavnica s člani skupine Utrip gornje dravske doline - Ob 18. uri je bila v prostorih Društva upokojencev Muta literarna delavnica s člani skupine Utrip gornje dravske doline. Udeležili so se ga Marija Omulec, Štefan Smolar, Marija Mrakič, Marko in Marija Rutar, Simon Rutnik, Marjeta Vitrih, Branko Grögl in Aleš Tacer, vodja skupine. Mentor je bil Marjan Pungartnik.
13. februar 2004 - Literarni večer Marjana Pungartnika - V petek, 13. februarja 2004 je imel na kmečkem turizmu Rotovnik na Legnu pri Slovenj Gradcu ob 18. uri literarni večer Marjan Pungartnik. Ob njem je nastopil tudi Dravograjski oktet. Prišlo je kakšnih 80 obiskovalcev.
3. februarja - Literarni večer z Majdo Senica Vujanovič - V torek, 3. februarja 2004 je bil ob 18. uri v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru literarni večer, na katerem sta se predstavili pesnica Majda Senica Vujanovič in slikarka Irena Polanec s pesniško zbirko BODI JABLANA. Ob avtoricah so nastopali gledališka igralka Nataša Sirk, dijakinja Srednje glasbene šole Jelka Vrečko in Mojca Zupančič, ki je povezovala prireditev. Prišlo je preko 90 obiskovalcev, ki so se po prireditvi zadržali tudi ob degustaciji kave Hornig. Ta firma je namreč sponzorsko podprla prireditev.
Izid knjige BODI JABLANA Majde Senica Vujanovič - Pesniška zbirka, ilustracije Irena Polanec, spremna Marjan Pungartnik.
Izid knjige PESMI POROČENE ŽENE Antonije Baksa Srnel - Iz tiska je prišla pesniška zbirka Antonije Baksa Srnel PESMI POROČENE ŽENE. Spremna beseda Marjan Pungartnik.
Izid pesniške zbirke Heidi Infeld: NACHTFLUG - Pesniška zbirka v nemščini, v sodelovanju s Steiermärkische Kunstverein Werkbund.
Izšla je knjiga Marice Škorjanec ŠKRATI V ŽITU - Pri Mariborski literarni družbi je v zbirki Palačinka izšla knjiga pesmi za otroke Marice Škorjanec ŠKRATI V ŽITU. Ilustracije: akad. slikarka Maja Kocmut. Publikacijo sta sofinancirala MO Maribor in Ministrstvo RS za kulturo.