26. novembra 2004 - Bili smo gostje Društva kajkavskih piscev najprej v Humu na Sotli, kjer je njihov predsednik, pesnik, pisatelj in prevajalec Božidar Brezinščak Bagola »predstojnik« občine, potem pa smo bili na literarnem večeru, ki je bil v modri dvorani knjižnice v Krapini ob 18. uri. Prireditev je v odsotnosti županje Krapinske županije Vlaste Hubicki odprla pomočnica županje Ksenija Tomić. Z naše strani je avtorje predstavil Marjan Pungartnik, brali pa so razen njega tudi Maja David (aforizme) Majda Senica - Vujanovič (pesmi), Željko Perović (pesmi) in Vladimir Vekić (pesmi). S hrvaške strani je predstavil avtorje pesnik, dramatik in mentor Vladimir Poljanec. Brali so: Vladimir Poljanec, Božidar B. Bagola, Marija Lamot, Ivan Herceg, Gordana Tkalec Končić in Božidar Staroveški. Imenitna prireditev se je iztekla v pogovoru ob bogatem bifeju (Zagorci to res znajo!) in dogovorih o bodočem sodelovanju. Avtorji iz Krapinske županije so napovedani za nastop v Mariboru januarja 2005.
18. november 2004 - Ob 17. uri smo v poročni dvorani starega mariborskega rotovža predstavili knjigo Leva Detele in Petra Kerscheja Edvard Kocbek - LITERATUR UND ENGAGEMENT, ki je izšla letos pri založbi Kitab (Celovec- Dunaj). Knjigo in sodelujoče je predstavil dr. Mirko Križman. Tisto, kar je zanimivo ob tej prireditvi, je dejstvo, da je o prireditvi Večer poročal, a je iz svojih neprofesionalnih razlogov zamolčal društvo kot prireditelja.
12. in 13. november 2004 - V Velenju je bila »državna« delavnica za seniorske avtorje pod vodstvom Dragice Breskvar, s katero JSKD zaključuje regionalna srečanja seniorskih piscev. Udeležili so se ga Ivan Hrovatič, Pavle Jakopič, Josip Bačić, Tilka Kren Obran, Erna Hölzl, Slava Dragolič, Anica Horvat, Ivana Rejc, Ida Sekirnik, Darinka Pavletič Lorenčak, Loredana Cergol Grižančič in Ada Gombač. Pogovore z avtorji je vodila slavistka in pesnica Nataša Švikart, tudi naše gore list.
7. november 2004 - Ob 18.00 je bil v Knjižnici Radlje ob Dravi literarni večer članov Mariborske literarne družbe. S poezijo in prozo so se predstavili članici iz Maribora Zmaga Palir in ter Ana-Marija Pušnik, domačinka Ivana Hauser iz Radelj in Aleš Tacer iz Vasi pri Remšniku. Program je povezovala domačinka Anica Škurnik, znana kot humoristka Trezika. Z glasbenimi vložki je nastopil harmonikar Beno Škurnik. Za organizacijo je poskrbela knjižničarka Slavica Potnik. Izrazila je zadovoljstvo ob tako številnem obisku Radeljčanov in okoličanov (iz Brezna, Podvelke, Remšnika, Vuzenice…)