30. marca - Literarni večer z Marico Škorjanec - Ob 18.00 je bil v poročni dvorani starega rotovža literarni večer avtorice Marice Škorjanec, ki ji je izšla v zbirki Palačinka knjiga za otroke, pesniška zbirka ŠKRATI V ŽITU z ilustracijami akademske slikarke Maje Kocmut. Pireditve se je udeležilo 45 obiskovalcev.
23. marca - Razstava Marine Bahovec v Gradcu - V Evropskem centru v Gradcu (Zinzendorfgasse 1/I) so ob 19.30 odprli razstavo naše članice Marine Bahovec, ob odprtju pa je brala svoje pesmi iz zbirke MANDALE Maja Dolinar, prav tako naša članica. Organizirali smo prevoz na prireditev z avtobusom. Iz Maribora nas je krenilo 24, nasploh pa je bila prireditev dobro obiskana in smo našteli kakšnih 100 udeležencev.
16. marca - Ob 18.00 je bil v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru literarni večer, na katerem je nastopil Franc Eržen, pesnik in kulturni delavec iz Ribnice na Pohorju, zdaj Mariborčan. Večer je povezoval Herman Pušnik, pesnika je uvedla dr. Marija Švajncer, na flavto je zaigrala dijakinja Srednje glasbene šole Maribor. Pesmi je bral Tomaž Karat. Prireditve se je udeležilo 38 obiskovalcev.
5. marec - Literarno srečanje ob svetovnem molitvenem dnevu - V Beli dvorani Uniona je bilo ob 16.00 zaključno srečanje razpisa za molitveno besedilo ob svetovnem molitvenem dnevu 2005 pod naslovom NEBO, BLAGOSLOVI PSE POTEPUŠKE. Udeležilo se ga je 24 avtorjev, ki so se predstavili s svojimi besedili, publike je bilo 40.
Predstavitev pesniške zbirke MEDPROSTORI Janeza Premka - V ponedeljek, 1. marca 2004, je bila ob 18.00 v poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru predstavitev pesniške zbirke Janeza Premka MEDPROSTORI, ki je z ilustracijami Bogdana Siebererja izšla v zbirki Svetlin. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Prireditve se je udeležilo 43 obiskovalcev.
Izid pesniške zbirke MEDPROSTORI Janeza Premka - Izšla je pesniška zbirka Janeza Premka. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik, ilustracije pa je prispeval akademski slikar Bogdan Sieberer. Zbirka obsega 86 strani.