14. september 2021 - Izšla je dokumentarna knjiga Tomaža in Juša Kšela Milan Cunder – Cena svobodomiselnosti -
V zbirki Iz preteklosti je izšla kot 10. zvezek in kot 377. publikacija pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba v dokumentarna knjiga Tomaža Kšela in Juša KšelaMilan Cunder – Cena svobodomiselnosti o zdravniku in profesorju na Medicinski fakulteti v Ljubljani Milanu Cundru, ki je bil žrtev represije po 2. svetovni vojni in obsojen na taborišče Goli otok. Še danes ga Slovenija kot pravna naslednica Jugoslavije ni pripravljena rehabilitirati. Knjiga je izšla v sodelovanju Institutom za zgodovino medicine pri Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani. Spremni besedi sta napisala dr. Zvonka Zupanič Slavec in dr. Marjan Žnidarič.
25. regionalno srečanje starejših avtorjev za severovzhodno Slovenijo - 3. september 2021. Ob 10. uri se je v Karanteni na Pobreški cesti 20 v Mariboru pričelo regionalno srečanje starejših avtorjev (V Zavetju besede) za severovzhodno Slovenijo. Na srečanje je poslalo prispevke 31 avtorjev, udeležilo pa se ga je devetnajst (prisotni so natisnjeni odebeljeno). Tokrat je bil mentor Marjan Pungartnik. Na srečanje so se s prispevki prijavili: Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Bojan Ekselenski, Mojmir Ferenc, Majda Krajnc, Štefka Lang, Dušana Makovšek, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Metka Oset, Jožefina Prah, Ana-Marija Pušnik, Dani Rajh, Ljubica Ribić, Božidar Rozman, Breda Slavinec, Majda Strnad, Ljuba Šalinger, Ksenija Šešerko, Dimitrij Škrk, Bernarda Šmon, Milena Šum Veldin, Manja Tement, Angela Tihec, Mateja Toplak, Mira Uršič, Nada Vauda-Prijatelj, Katja Zadravc, Danica Zlatar, Cvetka Vidmar. Srečanja se je udeležila tudi Barbara Rigler, vodja literarne dejavnosti v centrali Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti v Ljubljani.
Iz društva Mariborska literarna družba se je prijavilo trinajst avtorjev, udeležilo pa se jih je deset.