21. oktober 2021 - Aleš Gerbič: Pospravljam - Na literarnem večeru, ki je bil ob 18. uri v Literarnih hiši Maribor, se je predstavil Aleš Gerbič s svojo pesniško zbirko - prvencem Pospravljam. Večer je vpeljal in vodil Marjan Pungartnik, glasbeni gost pa je bil Andrej Tiršek, sicer Gerbičev kolega s študentskega doma na Gerbičevi v Ljubljani. Avtor je spregovoril o nastajanju poezije in zbirke, o sodelovanju s fotografom iz Fotokluba Maribor Jankom Jelnikarjem in prebral nekaj pesmi iz zbirke.
12. oktober 2021 - »Neja se damo!« - predstavitev dnevnega centra Ozara - Svoj svet nosimo v sebi - V Literarni hiši Maribor je bila ob 14. uri prireditev »Neja se damo!« - predstavitev dnevnega centra Ozara - Svoj svet nosimo v sebi. Najprej jih je pozdravil Marjan Pungartnik, nato pa so se s svojimi prispevki v glasilu predstavili Lidija Kokol, Angela Žuran, prispevke odsotne Branke Krajnc je prebral Vaso Marić, Slavko Luršak, prispevek odsotnega Romana Miniha pa je prebrala Lidija Kokol. Z igranjem na klaviaturi je prireditev pospremil Simon Žaucar. Avtorje je predstavila in vodila program Maja David.
10. oktober 2021 - Danes bi bila Tihomila Dobravc stara 101. leto -
Kje je Tihomila Dobravc?
6. oktober 2021 - Galerija RRRudolf: Razstava Barbare Kastelec »(pris)Podobe« - V galeriji RRRudolf smo ob skromni udeležbi publike odprli razstavo slikarke Barbare Kastelec »(pris)Podobe«. O slikarki in njeni razstavi je govorila Tatjana Pregl Kobe, namesto publike pa smo se vsi fotografirali - Fotografinja je tokrat bila Maja Šivec (razen pri prvih dveh).
1. oktober 2021 - Božidar Brezinščak Bagola je prejel priznanje častnega člana Društva slovenskih pisateljev - Društvo slovenskih pisateljev je Božidarja Brezinščaka Bagola počastilo s častnim članstvom, ki so mu ga podelili na prireditvi v Ankaranu. Božidar Brezinščak Bagola je v času, ko so bile med Slovenijo in Hrvaško velike napetosti, pomembno prispeval h kulturni izmenjavi med Štajersko, Zagorjem in Zagrebom s številnimi prireditvami na obeh straneh meje.