17. december 2021 - Izšla je pesniška zbirka José Manuela de Vasconcelosa Palavras crescendo com o vento - Worte wachen mit der Wind - Besede rastejo z vetrom -
Pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba je izšla kot 378. publikacija in kot 28. publikacija v zbirki Oglej trojezična pesniška zbirka portugalskega pesnika José Manuela de VasconcelosaPalavras crescendo com o vento - Worte wachen mit der Wind - Besede rastejo z vetrom, ki je nastala na iniciativo Ilse Pollack. Prevode so prispevali Ilse Pollack (nem.), Mateja Rozman in Gregor Temnikar (slo.). Izšla je s podporo Camõens Instituto in kulturnega fonda Ministrstva za kulturo Portugalske.
17. december 2021 - Izšla je pesniška zbirka poljske pesnice Małgorzate Lebda Žetev -
V zbirki Oglej je izšla kot 30. publikacija in kot 384. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba pesniška zbirka poljske pesnice Małgorzate LebdaŽetev. Prevedla jo je Katarina Šalamun Biedrzycka.
10. december 2021 - Umrla je Marjetka Slavec -
Umrla je Marjetka Slavec, dolgoletna članica delavnice pri Mariborski literarni družbi, avtorica mladinske knjige Luča buča in Lutke.
8. december 2021 - Razstava foto natečaja EKO DRAVA 2021 - V galeriji RRRudolf smo v organizaciji Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, OI Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor, Literarne hiše Maribor in društva Amicus luminis odprli razstavo foto natečaja EKO DRAVA 2021. Komisija v sestavi Barbara Gregurič Silič, Stojan Kerbler in Herman Čater je izbrala fotografije za razstavo naslednje avtorje: Jana Ajlec, Jasmina Godec, Gorazd Gumzej, Lilijana Jarh, Samo Jerele, David Leitinger, Igor Koren, Irina Kralj, Tomi Križaj, Andreja Kuder, Benedikt Leskovšek, Urban Mrdavšič, Milena Nemec, Boris Radevski, Ivo Rode, Zoran Rožič, Domen Rupnik, Lidija Skaza, Jan Šmarčan, Mateja Šivec, Andreja Tominc, Dušan Vrban, Matjaž Vezonik, Anže Zupančič, Aleš Žiberna in Teodor Weniger.
Žirija je pri temi »Ohranimo Dravo zdravo« nagradila Jano Ajlec (Kosilo), Anžeta Zupančiča (Profil) in Anito Kribiš (Eko Drava 2), pri temi »Življenje ob Dravi« pa Iva Rodeta (V megli), Andrejo Tominac (Sprehajalec) in Aleša Žiberna (Na spehodu).