29. marec 2021 - Izšla je knjiga Tomaža Kšela Začetek konca - V zbirki Iz preteklosti je izšla kot 8. zvezek in kot 349. publikacija Mariborske literarne družbe knjiga Tomaža KšelaZačetek konca - poslednji intervju z Jožetom Florjančičem, ki osvetljuje dogajanja v Jugoslaviji v osemdesetih letih. Spremno besedo je prispeval dr. Zdenko Čepič.
25. marec 2021 – izšla je pesniška zbirka Marka Krezića U zatvorenom krugu - V samozaložbi je izšla (pod okriljem društva) pesniška zbirka Marka Krezića, člana hrvaške manjšine v Sloveniji, U zatvorenom krugu. Knjigo je uredil in spremno besedo napisal Marjan Pungartnik.
22. marec 2021 – Izšla je pesniška zbirka Marije Šedivy Pepel, cvetovi - Pri društvu Mariborska literarna družba je izšla v zbirki Svetlin (66 zvezek) in kot 370. publikacija pesniška zbirka Marije ŠedivyPepel, cvetovi. Spremno besedo je napisal urednik in oblikovalec knjige Marjan Pungartnik.
21. marec 2021 - Umrla je Erna Hölzl -
V 82, letu je umrla Erna Hölzl, dolgoletna članica literarne delavnice za starejše avtorje pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba, pri katerem sta izšli tudi njeni knjigi, pesniška zbirka Topli dotiki in zbirka kratke proze Med gozdovi.
1. marec 2021 - Izšla je digitalna izdaja romana Vladimirja Gajška Ikarovo perje - V zbirki eDition je pri Mariborski literarni družbi kot 23. zvezek izšla digitalna izdaja romana Vladimirja GajškaIkarovo perje.