25. maj 2021 – Izšla je pesniška zbirka Paralelna Vesolja Aleša Jelenka -
V zbirki Svetlin je kot 68. zvezek izšla pesniška zbirka Paralelna VesoljaAleša Jelenka, sicer 379. publikacija društva Mariborska literarna družba. Spremno besedo zanjo je prispeval Muanis Sinanović.
22. maj 2021 – Sosed tvojega brega, srečanje avtorjev, ki pišejo v neslovenskem maternem jeziku - V Literarni hiši Maribor je bilo državno srečanje avtorjev, ki pišejo v neslovenskem maternem jeziku, naslovljeno s Sosed tvojega brega. Potekalo je najprej v delavnicah, pogovoru o prispelih besedilih, ki sta ju vodila Željko Perović (ob enajsti uri) in Zoran Knežević (ob drugi uri), ob sedemnajsti uri pa je bil nastop vseh udeležencev. Dve udeleženki sta srečanje spremljali po internetni povezavi. Za srečanje so se prijavili Milan Aničić, Sonja Cekova Stojanoska, Jure Drljepan, Sara Gulam, Zdravko Kokanović – Koki, Marko Krezić, Marina Kružić Zekić, Dragana Marošević, Dragan Mitić, Tanja Ocelić, Mirjana Rampre Rako, enajstletna Veronika Stojanoska, Ljuba Šalinger, Zoran Knežević, Željko Perović, Sunčan Stone, besedilo odsotne Petre P. Aleksič, ki je srečanje pogostila z domačo jurko in (na žalost nerazdeljenim) prigrizkom kot spomin na šest srečanj Soseda v Mariboru. pa je prebral Zdravko Kokanović Koki. Končno branje so pozdravili Barbara Rigler, urednica Mentorja in vodja literarne dejavnosti v centrali JSKD, Matija Varl, vodja izpostave JSKD v Mariboru in Marjan Pungartnik, vodja Literarne hiše Maribor.
15. maj 2021 - Razstava likovnih del z delavnic projekta RaST - Sodobna umetnost - izziv in+ali provokacija? Arhitektura v risbi, sliki in fotografiji. - V Galeriji RRRudolf smo odprli razstavo likovnih del z delavnic projekta RaST - Sodobna umetnost - izziv in+ali provokacija? Arhitektura v risbi, sliki in fotografiji. Pri projektu so sodelovali JSKD, OI Maribor, RaST, II. gimnazija Maribor in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Sodelujoči dijak pri temi Sodobna umetnost – izziv in+ali provokacija!?: Ajda Varl, Prva gimnazija Maribor, Maja Polanec, Gimnazija Ormož, Katja Pučko, Gimnazija Ormož, Jara Gostinčar, II. gimnazija Maribor, Lara Mavrič, Prva gimnazija Maribor, Nik Škorjanc, Šolski center Slovenske Konjice -Zreče in Gimnazija Slovenske Konjice.
Pri temi »Arhitektura v risbi, sliki in fotografiji« so sodelovali: Ajda Varl, Prva gimnazija Maribor, Eva Permozer, Srednja šola za oblikovanje Maribor, Olena Pentlikhovska, Srednja šola za oblikovanje Maribor, Mirjam Habjanič, Srednja šola za oblikovanje Maribor, Nika Verdnik, Srednja šola za oblikovanje Maribor, Leni Robič, Srednja šola za oblikovanje Maribor, Uroš Lukan, Srednja šola za oblikovanje Maribor, Neja Lorenci, Srednja šola za oblikovanje Maribor in Filip Dugonik, II. gimnazija Maribor Mentorji v projektu so bili: dr. Jerneja Herzog, mag. Katja Kozjek Varl in dr. Matjaža Duh.