Izšli so - dolgo pričakovani Mladinski zbori, 2. zvezek Črička. Na besedila Alenke Glazer je napisal glasbo v Beogradu živeči slovenski skladatelj Zlatan Vauda.
25. junij 2003 - V knjižnici Muta je bila ob 19. uri predstavitev knjige Simona Štruca »Ovseti, meja, šmuglarji«, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi.
19. junija - se je Marjan Pungartnik ob 16.30 v Ljutomeru v upokojenskem klubu srečal s tamkajšnjo literarno skupino, ki jo vodi Frančišek Ferencek in v kateri se združujejo avtorji iz širše okolice Ljutomera, in z njimi izvedel triurno literarno delavnico. Nabralo se je kar dvanajst udeležencev: Ema Tibaut (predsednica Zveze kulturnih društev Ljutomera, Križevcev, Veržeja in Razkrižja), Frančišek Ferencek, Janez Ferenc, Slavica Sunčič, Anica Rakuša, Tinka Vrhar, Majda Slavinec, Jožica Kolbl, Ludvik Brunec in Ivana. Skupina je v tem okolju precej dejavna in je leta 2001 pri ljutomerski izpostavi JSKD izdala pesniški zbornik GLAS SRCA, v katerem je sodelovalo 15 avtorjev (Angela Duh, Ivan Vrhar, Tinka Vrhar, Majda Slavinec, Franc Gorza, Anica Zelko, Frančišek Ferencek), Jožica Kolbl, Ludvik Brunec, Tilka Kolarič, Franc Marinič, Jožica Atelšek, Denis Raj, Ciril Belec, Ludvik Rudolf).
19. junij 2003 -
V Vrtcu Borisa Pečeta v Mariboru ob 10. uri smo imeli predstavitev otroške pravljice Majde Senica Vujanovič OREHEK HOPI. Prijazno nas je povabila Štefka Meršnikova, direktorica vrtca in tudi predsednica Skupnosti vrtcev. Otrokom je pravljico prebrala gospa Jelka Rafolt kot pravo doživetje, avtorica Majda Senica je povedala, kako je nastala pravljica o orehku Hopiju, mala Maja nam je narisala metuljčka, ilustrator Drago Senica pa še veverico, ki se je skrila za drevo, gobo, fantka, ki občuduje metulja, oblak in blisk, Marjan Pungartnik pa je povedal, kako se napravi knjiga. Na koncu so otroci zapeli pesem o pikapolonici.
Spregovoril je tudi pravi dedek - dr. Ludvik Trauner
16. junij 2003 - Zaključno srečanje seniorske literarne delavnice. V šolskem letu 2002/2003 smo imeli ... srečanj v obsegu ... pedagoških ur. Konec je predvsem delovni: več članov se bo udeležilo poletne literarne šole JSKD, ki bo v začetku julija v Gorenju nad Zrečami.
10. junij 2003 - V zbirki Palačinka je izšla pravljica Majde Senice Vujanovič OREHEK HOPI. Govori o značilni težavi otrok - navezovanje stikov, prijateljstvo, o svetu fantazije in igri, ki ga spremlja. Orehek Hopi raste na drevesu, dokler ga veter ne odpihne na tla. Sreča muho, hroščka, miško, potem pa še deklico Metko, ki nabira orehe in takoj vidi, da je to čisto poseben orehek.
10. junij - Ekipa Andragoškega društva Slovenije je obiskala našo seniorsko literarno delavnico in jo posnela za predstavitev na mednarodnem festivalu o sodelovanju septembra v Skopju.
9. junij - Člani seniorske literarne delavnice so se udeležili srečanja na domu članice Ane Nikolič v Vosku (pri Pernici).
Pri Ani Nikolič - spredaj desno sta Sonja Golec, voditeljica seniorske delavnice, in Ana Nikolič
6. junij ob 10. uri - V Pavlovi hiši, ki jo vodi Društvo 7. člen, v Potrni/Laafeld (Radgona, Avstrija) je na seminarju, ki ga je pripravil Pedagoški inštitut iz Gradca, nastopila tudi Jožefa Prelog, pesnica, ki piše tudi v slovenščini. Gosta seminarja sta bila tudi dr. Mirko Križman in Marjan Pungartnik.
Jožefa Prelog (Pepika) in dr. Mirko Križman, Pavlova hiša, Potrna/Laafeld, junij 2003