25. marec 2003 - Literarni večer z Markom Krezićem - V torek, 25. marca je imel ob 18.00 uri v poročni dvorani rotovža na Rotovškem trgu svoj prvi samostojni literarni večer Marko Krezić, poznan kot eden od redkih predstavnikov ustne literature pri nas. Marko prihaja iz Slavonije (Slavonske Požege) in pesmi sestavlja v hrvaščini. Navkljub dezinformaciji, ki jo je objavil Večer, da naj bi bil literarni večer v sredo (vse v stilu - če ne moreš informirati, dezinformiraj), in navkljub manjšemu številu publike (12), smo imeli lep literarni večer. Z avtorjem se je poskušal pogovarjati Marjan Pungartnik, ki je tudi prebral nekaj Markovih zapisanih pesmi, Marko pa je stal na izviru toka nezaustavljivih reminiscenc...
24. marec 2003 - Delavnica se seli v prostore podjetja Made - Zaradi slabih prostorskih razmer v Uniou se je seniorska literarna delavnica preselila v učilnico podjetja Made na Partizanski (bivša Jeklotehna).
22. marec 2003 - Delavnica za mlajše literate - V Petanovi sobi Astorije v Mariboru je od 10.00 do 19.00 potekala delavnica za mlajše literate začetnike v soorganizaciji Zveze kulturnih društev Mariboru, JSKD, Območne izpostave Maribor in našega društva. Udeležili so se je Sabina Hvastija, Primož Geld, Edo Gabrič, Emil Duh, Danilo Ogrinc, Mojca Pišek, Zvezdana Tomšič, Katica Dajčar, Andrej Kompara in zvezdana Krajnc-Rozina.
20. marec 2003 - Delavnica v Murski Soboti - - V četrtek, 20. marca je imel v času od 9.00 do 13.30 mentor Marjan Pungartnik v okviru društva Univerza za tretje življenjsko obdobje v Murski Soboti v prostorih Ljudske univerze Murska Sobota delavnico s člani literarne skupine pod vodstvom Marjete Škerget. Udeležili so se je: Silvestra Kološa, Olga Gutman, Štefka Bohar, Ivanka Klopčič-Casar, Janez Mataj, Ida Resnik, Marija Zver, Franc Žalik, Miša Horvat, Marija Šedivy in Cilka Dimec Žardin.
8. marec 2003 - Nastop literatov MLD v Münchnu - Ob 18. uri je bil v dvorani Josephkirche v Schwabingu (München) večer z avtorji Mariborske literarne družbe. Slovensko Kulturno društvo Lipa München, ki ga vodi Drago Kočar, je pripravilo pod geslom »Na eno je struno godel vesel / in zraven od svojih ljubic je pel« v okviru letošnjih praznovanj slovenskega kulturnega praznika 8. marca ob 18.00 v dvorani Josephkirche v Schwabingu (München) kulturni večer, na katerega so povabili literate Mariborske literarne družbe. V enournem programu so ob glasbenih vložkih Antonije Senica (kitara in vokal, tudi nekdanja folkloristka pri društvu), Matilde Grosek (vokal) brali svoja besedila Tatjana Srebrnič, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Ana-Marija Pušnik, Tatjana Srebrnič, Jožica Hladin, Marjan Pungartnik in Aleksander Pajtler, ki je zaslužen za to povezavo, saj je bil med svojim bivanjem v Nemčiji eden od dejavnih članov tega društva. Marjan Pungartnik je predstavil Mariborsko literarno družbo in podaril gostiteljem za društveno knjižnico komplet petnajstih knjig. Ob petju in pogovorih se je kulturna prireditev končala opolnoči z obojestransko željo, da se bodo srečanja med društvoma nadaljevala. Prireditev je podprl münchenski hotelirski par Ivanka in Jože Zupan.
Marec 2003 - Izšla je pesniška zbirka Toneta Dodleka Fabula rasa - posebnost je naklada 40 oštevilčenih izvodov.