Oktober 2003 - Izšla je druga pesniška zbirka slovensko-afriškega pesnika Madyja Condéja Maratajana. Sofinanciralo jo je Ministrstvo Republike Slovenije za kulturo.
17. oktober ob 18.00 2003 - v razstavišču starega rotovža, Rotovški trg 1: Banja Luka - Literarni prerez. Avtorje je predstavil publicist in kritik Milenko Vakanjac
Vladan Davidović, rojen 20.6.1972 v Sanskem Mostu. Živi in dela v Prijedoru. Končal je Ekonomsko fakulteto. Izdal je dve knjigi, je dobitnik več literanih nagrad.
Zlatko Jurić, rojen 23.9.1972 v Kotor Varoši. Živi in dela v Banja Luki. Končal je študij srbskega jezika. Izdal je dve knjigi in prav tako dobnik nekaj literarnih nagrad.
Mihajlo Orlović, rojen 1.9.1950 leta, v Milanovcu pri Sanskem Mostu. Doslej je objavil več zbirk pesmi in romanov. Živi in dela v Banja Luki.
Goran Ostić, rojen 9.11.1972 v Sanskem Mostu. Živi in dela v Banja Luki. Po poklicu je inženir elektrotehnike, zaposlen v vladi Republike Srpske.
Doslej je izdal dve knjigi Propusnica za noć (1996) in Pet besednika z poemi stradalništva (2002). Ostić je letošnji dobitnik Literarne nagrade Šušnjar 2003.
Od leve proti desni: Zlatko Jurić, Mihajlo Orlović, Milenko Vakanjac, Vladan Davidović, Goran Ostić
16. oktober 18.00 - Skupinski literarni večer seniorske literarne delavnice
15. oktober 11.00 - Okrogla miza: LITERATURA KOT EKSPRESIJA
14. oktober 2003 - Gostja večera je bila Lili Potpara. Branje je bilo ob 18. uri v poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru .
13. oktober 14.00 - Dan odprtih vrat seniorske literarne delavnice
8. oktober 2003 - Obiskali smo frankfurtski sejem knjig
7. oktober ob 18.00 - v poročni dvorani rotovža - predstavitev knjige Danice Gregorčič: DREVO
1. november 2003 - Izšla je pesniška zbirka - prvenec Danice Gregorčič »Drevo«