Izšla je knjiga - v zbirki Antares Simona Štruca OVSETI, MEJA, ŠMUGLARJI
27. aprila 10.00 - Janja Vidmar, literarna matineja - poročna dvorana rotovža. Očitno smo precenili publiko. Še Lidija in Borut Gombač nista rešila prireditve.
25. aprila 17:00 - Jozej Strutz in Herman Germ - poročna dvorana rotovža. Napovedana gosta iz Celovca in Pliberka, predstavnika Društva slovenskih pisateljic in pisateljev v Avstriji, sta svoj prihod v Maribor odložila.
24. aprila 17:00 - Ivan Minatti - poročna dvorana rotovža - Enega od najpriljubljenejših, če že ne najpriljubljenejšega slovenskega pesnika, smo gostili v Mariboru prvič na samostojnem literarnem večeru. Prav ste slišali - Minattija po študentskih letih doslej še nihče ni povabil v Maribor na literarni večer. Predstavila ga je Sonja Golec, nekaj pesmi je prebral in zrecitiral dramski igralec Bojan Maroševič, nekaj pesmi je prebral avtor sam. Ko je bilo konec, se je publika malo obotavljala z vprašanji.
24. aprila 20:00 - Mirko Križman: Theodor Kramer, Petanova soba v Astoriji - Letos so nam organizatorji malo zredčili termine, preprosto jih niso upoštevali, tako da je odpadla lansko leto zelo uspešna serija pogovorov Čaj ob petih. Tokrat so nas prijazni lastniki Astorije gostili s predavanjem o Theodorju Kramerju (1897-1958), prvikrat obsežneje predstavljenem avstrijskem židovskem avtorju, s šestimi pesmimi v prevodu dr. Mirka Križmana. Izšla je tudi brošura Theodor Kramer, lirik avstrijskega panonskega sveta (Slog socialne in krajinske lirike).
23. aprila 17:00 - Vladimir Gajšek - poročna dvorana rotovža - IKAROVO PERJE - okrogla miza, . No, bilo nas je malo, a večer je bil imeniten. Najprej je Marjan Pungartnik predstavil strukturo romana, potem pa smo se zapletli v debato, ki se ni hotela končati.
22. aprila 2003 ob 17:00 - Peter Andrej - poročna dvorana rotovža - začetna prireditev, koncert trenutno najbolj nastopajočega pevca (da ne rečemo kantavtorja) v Mariboru.
22. aprila 2003 - Poezija ob sveči - ena od sob v rotovžu - Sabina Hvastija - nenavadna ideja, da v mestni hiši napravite šotor za harem, sezujete obiskovalce in jih posadite na številne blazinice, poslušate pa Sabinino ljubezensko/erotično poezijo ob svečah in ob vzhodnjaški glasbi. Manjkal je trebušni ples. Na koncu - jagode.