24. februar 2003 - V bukvarni Ciproš, Ob železnici 16 v Mariboru, je bil ob 17. uri recital ljubezenske lirike Jane Hartman Krajnc. Pesmi iz njene zbirke »Simbioza« sta ob violinski spremljavi Andreje Klinc brala avtorica in Ivan Žigart.
11. februar 2003 - Literarni večer z Majdo Senica - ob 18:00 v poročni dvorani starega rotovža v Mariboru: Predstavitev pesniške zbirke Majde Senica STOPINJE V SVETLOBO, ilustracije Irena Polanec: Na izjemno uspelem literarnem večeru, ki se ga je udeležilo ob redni publiki literarnih večerov tudi precejšnje število ljudi iz družabnega vrha mariborske kulture (skupaj preko 100 obiskovalcev), predvsem zaradi izjemo popularne Irene Polanec, je avtoričine pesmi predstavila dramska igralka Milada Kalezič ob spremljavi violončelistke Jelke Vrečko. Vino je prispevalo vinogradništvo Orešič, gostiteljica pa je bila nihče drug kot vinska kraljica Maribora Urška Orešič, tudi glasbenica in skladateljica.
7. februar 2003 - Literarna delavnica v Murski Soboti - Marjan Pungartnik je z literarno skupino Univerze za tretje življenjsko obdobje pri Ljudski univerzi v Murski Soboti izvedel literarno delavnico. Trajala je od 9.00 do 14.00. Udeležili so se je Štefka Bohar, Olga Gutman, Ivanka Klopčič-Casar, Silvestra Kološa, Janez Mataj, Ida Resnik, Marjeta Škerget, Marija Zver, Franmc Žalik, Miša Horvat, Marija Šedivy in Cilka Dimec Žardin.
4. februar 2003 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer Brede Slavinec - Rakuša in Stanke Devjak. Besedila je brala Zdenka Gajser, večer pa je vodil Marjan Pungartnik.