29. november - 2. december 2000 - V Dolenjskih toplicah je bilo državno srečanje seniorskih piscev. Iz društva so se ga udeležile Tihomila Dobravc, Jožica Rožman, Jana Krajnc in Antonija Senica
23. - 26. november 2000 - V Družinski vasi je bila Prevajalska šola JSKD.
22. november 2000 - Na Francoskem inštitutu Charles Nodier, Ljubljana, je bil ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo prevoda PERZIJSKIH PISEM Charlesa de Montesquieuja. Knjigo je predstavil dr. Igor Grdina.
21. november 2000 - V poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru, je bil ob 18. uri literarni večer Jane Jelen Fišinger. Brala je Danica Godec ob glasbeni spremljavi Nastje Pančič.
11. november 2000 - V domu Sodalitas v Tinju (Avstrija) sta imeli literarni večer Antonija Senica in Ana-Marija Pušnik.
9. novembra 2000 - Ob 18. uri je bil v knjigarni Mladinske knjige v Evroparku literarni večer z Vesno Rečnik Šiško in Ano-Mariijo Pušnik - predstavitev pesniške zbirke »Samo ljubezen«. Predstavitev je vodil Marjan Pungartnik.
7. november 2000 - Ob 18. uri je bila v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru, predstavitev pesniške zbirke - prvenca Maje Dolinar MANDALE. Interpretiral je Rado Pavalec, glasbo pa je prispeval romski duo Haliti in Bejta.
November 2000 - Izšla je pesniška zbirka Slavka Fidlerja VINO JE KOT BOG - v zbirki Svetlin - spremno besedo sta napisala Jože Filo in Marjan Pungartnik.