25. oktober 2000 - Ob 18. uri je bila v poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru predstavitev pesniške zbirke - prvenca Sekumady Condé KALIGADANGA.
23. oktober 2000 - Ob 19.30 je bila v Evropskem centru v Gradcu razstava PARTNERSTVO MED OTROKI, tema Vsakdanji kruh - Osnovna šola Janko Padežnik in Volksschule Berlinerring iz Gradca.
19. oktobra 2000 - V Kazinski dvorani Slovenskega narodnega gledališča Maribor je bila ob 12. uri premiera dokumentarnega filma TONE KUNTNER, igralec in pesnik, v sodelovanju z Zvezo kulturnih organizacij Maribor in Info3media. Udeležila sta se je Tone Kuntner in Milan Ljubič, v okviru Borštnikovega srečanja. Prišlo je cca 100 ljudi.
10. oktobra 2000 - Na Arehu je bilo od 10. do 21. ure regionalno srečanje seniorskih avtorjev. Mentorja sta bila Peter Kuhar in Marjan Pungartnik. Udeležili so se ga Berta Čobal - Javornik, Tihomila Dobravc, Maribor; Maja Dolinar, Gradec, Avstrija; Pišta Farkaš, Maribor; Marija Ferenčak, Angela Fujs, Sonja Golec, Jana Jelen - Fišinger, Jana Krajnc, Maribor; Ana-Marija Pušnik, Jožica Rožman, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Ivanka Simonič, Tatjana Srebrnič, Aleš Tacer, Bernarda Uršič, Božidar Rozman.
7. oktober 2000 - Od 10.00 do 13.00 na Grajskem trgu v Mariboru: V soorganizaciji Mladinskega kulturnega centra Maribor in Mariborske literarne družbe - kulturni vikend, Grajski trg v Mariboru. Sodelovali so: Jana Krajnc, Sonja Golec, Berta Čobal - Javornik, Božidar Rozman, Angela Fujs, Antonija Senica, Majda Senica, Ana Nikolič, Marija Ferenčak, Ana-Marija Pušnik, Miroslav Škrab, Ivanka Simonič. 12 nastopajočih, v slabem vremenu približno 40 poslušalcev. Premrzli smo se greli v Čaj-eku pri Biljani.