29. junij 2000 - Ob 18. uri je bila v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru predstavitev knjige "VSESLEDJE" (Marko Novak, Zoran Pevec, Artur Štern). Predstavili so jo avtorji.
28. junij 2000 - Ob 200-letnici rojstva Franceta Prešerna je bil na Inštitutu za slavistiko inštitutu graške univerze dvojezični literarni večer, na so ob uvodni besedi dr. Ludwiga Karničarja, predstavila pesmi v slovenščini dramska igralka Breda Pugelj Otrin in v nemščini H. Pfandl, rusist in Avstrijec iz Koroške, ki se je naučil tudi zgledne slovenščine. Izbor pesmi sta napravila Breda Pugelj Otrin in Ludwig Karničar.
13. junij 2000 - V poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Jane Krajnc ZEMLJA SEM. V programu so sodelovali otroci OŠ Maks Durjava. Prišlo je 80 obiskovalcev.
13. junij 2000 - Ob 11. uri je bila v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru predstavitev knjige Stanka Jarca: LOVEK OBRAčA, BOG OBRNE.
9. do 11. junij 2000 - V Mašunu nad Ilirsko Bistrico je bila Literarna kolonija JSKD.
3. junija 2000 - V Viteški dvorani Pokrajinskega muzeja Maribor je bil ženski literarni maraton slovenskih pesnic in pisateljic.