23. april 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bil ob 18. uri talk-show ŽIVLJENJE JE ŠOLA, V KATERI NAS TEPEJO s Tomažem Brenkom. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
21. april 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bila ob 11. uri predstavitev knjige Antona Gričnika HVALNICA POHORJU. Literaturo je brala Sonja Golec, pogovor je vodil Marjan Pungartnik, sodelovala je Marica Škorjanec.
20. april 2001 - V zeleni dvorani Uniona je bila ob 11. uri v okviru Slovenskih dnevov knjige 2001 okrogla miza MLADI PROTI STARIM. Nastopili so: Primož Geld, Nataša Švikart Žumer, Zdenko Kodrič, Borut Gombač, Majda Senica, Vesna Roger in marjan Pungartnik. Vesna Švikart Žumer je pripeljala tudi 8. razred iz OŠ Janka Padežnika.
20. april 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 je bila 18. uri literarni večer, na katerem sta nastopila Sonja Votolen in Aleš Jamšek. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
19. april 2001 - Dnevi slovenske knjige v Mariboru - ob 18.00 so člani seniorske delavnice pripravili javno branje na Grajskem trgu - pod naslovom PRINESITE SVEČE!
19. april 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bil ob 18. uri skupinski literarni večer Mariborske literarne družbe. Nastopili so: Sonja Golec, Ivanka Simonič, Amalija škrobar, Francka Marinič, Mirko Križman, Lidija Šket, Vesna Roger, Primož Geld, Ana Nikolič, Štefka Bohar, Štefan Farkaš, Majda Senica, Marjetka Slavec, Berta Čobal-Javornik, Božidr Rozman, Tatjana Srebrnič, Jožica Rožman, Jana Jelen, Ana-Marija Pušnik, Fanika Šrimpf, Jana Krajnc, Jožica Hladin in Marko Krezić.
18. april 2001 - V Vinagovi vinoteki na Lentu je bil ob 19. uri literarni večer MARIBOR-GRAZ, na katerem sta se predstavila (v odsotnosti, ker ju niso spustili čez mejo) graška pesnika Heidi Infeld in Martin Krusche. Pesmi je prevedla Barbara Volčjak, interpretirali pa so jih Curt Schnecker, Mirko Križman in Marjan Pungartnik.
17. april 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je imela ob 18. uri v okviru Slovenskih dnevov knjige 2001 literarni večer Jadranka Matić Zupančič. Večer in pogovor z njo je vodil Marjan Pungartnik, avtorica pa je brala hrvaška in slovenska besedila iz knjige ZASUTI OCEAN.