28. oktober 2001 - V kulturnem domu v Kočevju je Marjan Pungartnik v okviru srečanja manjšinskih avtorjev v Sloveniji predstavil pesniški zbirki KAPLJEVINA Željka Perovića in SKOZI ŽIVLJENJE / KROZ ŽIVOT Senade Smajić ter zbirko kratke proze KAJ BI TI GOVORIL, IVAN! Vladimirja Vekića.
28. oktober - 25. november 2001 - V okviru čezmejnega sodelovanja s Kulturno hišo St. Ulrich (Avstrija) smo izvedli projekt PERSPEKTIVE LJUDSKE KULTURE. Na razstavi, ki so jo odprli 28. oktobra 2001 v Kulturni hiši v St. Ulrichu so sodelovali iz Maribora Majran Drev (kipar) in slikarji Anka Krašna, Barbara Vidic, Andrej Lorber in Drago Božičnik. Z avstrijske strani je razstavljalo 20 njihovih avtorjev.
25. oktobra 2001 - Mariborska literarna družba je skupaj z Društvom univerzitetnih profesorjev Maribor ob 11. uri v Trstenjakovi dvorani Univerze v Mariboru predstavila knjigo dr. Mirka Križmana FAUSTOVI KROGI. Knjigo sta predstavila akademika dr. France Bernik in dr. Jože Pogačnik, potem pa še dr. Mirko Kirćman in Marjan Pungartnik. Besedila sta interpretirala Mirko Križman in študent Pedagoške fakultete.
18. oktober 2001 - V prostorih Ljudske univerze, Maistrova 5 v Mariboru, je bila okrogla miza ob vseživljenjskem učenju. Vodila jo je Sonja Golec.
18. oktober 2001 - Na povabilo OŠ Prežihov Voranc se je ob 11. uri na šoli predstavil Marjan Pungartnik, potem pa je z učenci obravnaval njihova besedila kot praktično predstavitev tehnik delavnice.
16. oktober 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bil ob 18. uri skupinski literarni večer avtorjev Mariborske literarne družbe ob Tednu vseživljenjskega učenja 2001. Nastopili so: Sonja Golec, Ivanka Simonič, Amalija škrobar, Francka Marinič, dr. Mirko Križman, Lidija šket, Vesna Roger, Primož Geld, Ana Nikolič, Štefka Bohar, Štefan Farkaš, Majda Senica Vujanovič, Marjetka Slavec, Berta Čobal-Javornik, Božidar Rozman. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
12. oktober 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo knjige Marice Škorjanec KOŠNJI VETER. Večer je vodil Marjan Pungartnik, brala sta avtorica in Alenka Glazer, ki je tudi predstavila knjigo. Obiskovalcev je prišlo okrog 45.
11. oktober 2001 - Na Inštitutu za slavistiko na Univerzi Karla Franza v Gradcu je bil ob 19. uri literarni večer SLOVENSKA POEZIJA OD REALIZMA DO MODERNIZMA. Breda Pugelj je pripravila recital slovenske poezije za slavistični seminar. Med drugim se je prireditve udeležil tudi akademik Boris Paternu.
10. oktober 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bila ob 18. uri predstavitev knjige UTRINKI V TIŠINI avtorice Damjane Piščanc. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik, bilo je kakšnih 30 obiskovalcev.
9. oktober 2001 - V Evropskem centru v Gradcu smo odprli razstavo Milene Houška Pavlin in Marjetke Simonič.
2. oktober 2001 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer Zmage Palir. Obisk je bil res izjemen, kakšnih 110 ljudi.