24. junija 1997 - Ob 18.00 je bil v Beli dvorani Uniona - literarni večer z Antonijo Senica in Ivanko Simonič, sodelovala sta citrar Rado Lazar in komorni zbor DU Maribor-center. Obiskovalcev cca 70.
20. junij 1997 - Srečanje starejših piscev – začetnikov - Na Štuhčevem domu, Planina pod Šumnikom na Pohorju, je bilo srečanje starejših piscev – začetnikov, ki ga je organizirala Zveza kulturnih organizacij Maribor. Srečanje se je začelo ob 11. uri in je trajalo do 17. ure, ob 18. uri a je bil v poročni dvorani starega rotovža literarni večer. Poslali so prispevke in se udeležili: Vera Brolih (Maribor), ), Ivana Dješnič (Celje), Slavka Dragolič, Sonja Golec (Maribor), Ivan Hamun (Prevalje), Jože Krajnc (Mislinja), Mihael Lotrič (Ravne na Koroškem), Marica Lužar (Maribor), Francka Marinič (Maribor), Bernarda Polanc (Maribor), Zmago Rafolt (Maribor), Anton Rihtar (Ptuj), Kristina Rozman (Velenje), Klara Rudolf (Maribor), Berta Rupčič (Slovenj Gradec), Antonija Senica (Maribor), Majda Senica Vujanovič (Maribor), Ivanka Simonič (Maribor), Marjetka Slavec (Maribor), Jerica Smolčnik (Slovenj Gradec), Fanika Šrimpf (Maribor), Miro Škrab (Maribor), Bernarda Uršič (Maribor), Martin Zelenko (Slovenske Konjice), Silva Žabota (Ptuj).
18. junija 1997 - ob 18.00 je bil v Beli dvorani Uniona literarni večer, na katerem se je predstavil Janez Švajncer s knjigo KUNIKA, ki je izšla pri založbi DRUMAC. Občinstvo: okrog 90. Predstavil ga je Marjan Pungartnik.
17. junija 1997 - je bil ob 20.00 v ŠTUKU multimedijski večer Z ODSEVI POEZIJE NATAŠE ŠVIKART. V programu je bilo: FOTOGRAFSKA RAZSTAVA (Natalija Jurše), razstava etno glasbil (Borut in Bruno Planinc), modni show (Dolores Šegina), pesnika Vesna Zavec in Marjan Šenet, s koreografijo plesne skupine "Poisson", glasbeni gostje Zmago Jesenik in Andrej Pinterič, Bruno Planinc, Maja Lutar, skupina "To Ti", "Pridigarji", Čriček, potem pa je sledil koncert skupine "Romano Rai". Sodelovali so recitatorji: Marinka Jerič, Maja Lutar, Tomaž Onič in Orlando Uršič.
16. junij 2007 - Zaključno srečanje literarne delavnice - V Zeleni dvorani Uniona na Partizanski cesti 5 je bilo ob 16. uri zaključno srečanje literarne delavnice, na katerem so se člani pogovorili o možnostih izobraževanja, nadaljnjih srečanjih in vsem drugem.
12. junij 1997 - Zaključek literarne delavnice - V pisarni Zveze kulturnih društev Maribor na Partizanski 5 je bilo zaključno srečanje delavnice za mlajše literate. Delavnice so se udeleževali: Tatjana Jamnik, Danilo Klavžer, Orlando Uršič, Aleš Kop, Boštjan Koren, Mady Condé, Dragica Marinič, Marjan Šenet, Pavel Ocepek, Veronika Guček, Stane Črnčič, Jerneja Golob, Andrej Bergauer, Barbara Marčič, Tomaž Selinšek, Renato Zalokar, Zdravko Kokanović, Štefka Bohar, Jerica Kapun, Petra Trstenjak, Aleš Najdek, Branka Aleksander Popovič, Manja Zemljič, Aleksandra Žnidaršič, Aleš Tacer.
7. junija 1997 - je bilo pri Treh kraljih in v Maribor prvo regionalno srečanje literatov - seniorjev.
Prijavili so se naslednji avtorji: Tihomila DOBRAVC - Maribor, Vera BROLIH - Maribor, Antonija SENICA - Maribor, Bernarda URŠIČ - Maribor, Sonja GOLEC - Maribor, Kristina ROZMAN - Velenje, Jerica SMOLČNIK - Slovenj Gradec, Jože KRAJNC - Mislinja, Majda SENICA - Maribor, Martin ZELENKO - Slovenske Konjice, Anton RIHTAR - Ptuj, Klara RUDOLF - Maribor, Ivanka SIMONIČ - Maribor, Miro ŠKRAB - Maribor, Silva ŽABOTA- Ptuj, Berta RUPČIČ - Slovenj Gradec, Mihael LOTRIČ - Ravne na Koroškem, Štefan FARKAŠ - Maribor, Ivan HAMUN - Prevalje, Ana ERJAVC - Ravne na Koroškem, Bernarda Polanec - Maribor, Amalija ŠKROBAR - Celje, Fanika KRISTAN-ŠRIMPF - Maribor.
Program je obsegal srečanje na Štuhčevem domu na Pohorju, kjer so potekale delavnice (mentorske pogovore sta vodila Dragica Breskvar in Marjan Pungartnik), predstavil pa se je tudi avtor Tone Dodlek. Zvečer je bil ob 18.00 literarni večer v poročni dvorani Mariborskega rotovža. Marjan Pungartnik je pripravil izbor besedil, ki bodo izšla v posebnem zborniku, vendar še čakamo na dokončno odločitev MO Maribor o financiranju programov.