25. septembra 1997 - v četrtek, ob 18.00 je bil v razstavišču Archivum, Pokrajinski arhiv Maribor, Glavni trg 7, Maribor Literarni večer Ernesta Ružiča ob izidu pesniške zbirke DELIBAB. Izšla je pri založbi Franc-Franc v Murski Soboti. Predstavila ga je charming Norma Bale.
24. september 1997 - Ob 19.00 je bil v dvorcu Meerscheinschlössl v Gradcu literarni večer »Ernst Goll: V TRPKI DEŽELI ČLOVEKA«. Priredili so ga založba Leykam, Društvo Avstrisjko-slovensko prijateljstvo in Založba Cerdonis iz Slovenj Gradca. O knjigi je spregovoril mag. Vinko Ošlak, brala sta Curt Schnecker, dir. svetnik, in Natalija Križaj
4. septembra 1997 - je začela delovati tudi literarna delavnica za mlajše literate - začetnike, kjer smo pridobili nove sodelavce - Nevo Malek, Jernejo Golob in Selmo Križanič, občasno pa se pokaže tudi kdo drug.
1. septembra 1997 - je začela z delom seniorska literarna delavnica, v kateri se je nabralo kar precej članov: Vera Brolih, Tihomila Dobravc, Štefan Farkaš, Sonja Golec, Francka Marinič, Zmago Rafolt, Majda Senica, Marjetka Slavec, Damijan Kolar, Alojz Osojnik, Bernarda Uršič, Martin Zelenko, Bernarda Polanc, Doroteja Žnidar, Berta Čobal - Javornik, Božidar Rozman, Marica Lužar, Antonija Senica, Amalija Škrobar, Miro Škrab, Stana Šopar, Borica Vičar, Ivanka Simonič, Damjana Piščanec, Breda Springer, Ana Nikolič, Ivana Dješnič, Tatjana Srebrnič, Jožica Rožman, Nada Kranjc, Antonija Šuštar, Emil Aranjoš, Stane Črnčič, Sonja Votolen, Olga Kasjak.
Nekateri prejšnji člani so prenehali obiskovati delavnico: Štefan Frankovič, Zofija Kalar, Klara Rudolf, Marija Hajdinjak, Majda Štumberger, Malči Slaček in Breda Pugelj.