(* 21. marec 1955, Ptuj) Je pesnik, literarni kritik, finančnik. Nekaj časa je deloval v statusu samostojnega umetnika, potem pa se je zaposlil kot direktor knjigotrštva. Danes se ukvarja s finančnim svetovanjem. Objavljal je v Dialogih, v Sodobnosti, v Naših razgledih in drugje. Piše tudi literarne ocene, kar nekaj jih je objavil v Književnih listih, največ jih je objavil na Radiu Slovenija v oddaji »S knjižnega trga.« Veliko njegovih pesmi je bilo predvajanih v radijski oddaji Literarni nokturno. Po prvi zbirki, ki je izšla v samozaložbi, je pri Centru za slovensko književnost, v zbirki Aleph, izdal pesniško knjigo »Pesem nekomu, ki ima neskončno ime.« Kot pravi sam, ta pesnitev spada v cikel metafizične, mistične poezije. Trenutno največ objavlja v reviji Locutio, Poiesis, na fb, ter na MMC RTV SLO , kjer ob ostalih prispevkih in poeziji, v rubriki »Z zaprašenih knjižnih polic«, objavlja literarne ocene pesniških zbirk, ki so izšle pred več kot desetletjem, ter tako vabi bralce h knjižnični izposoji pozabljenih knjig. V nekdanji Jugoslaviji so bile njegove pesmi objavljene v srbski literarni reviji Stig. Njegove pesmi so bile objavljene tudi v Antologiji Opazovanje v tišini, Facebook strani Poiesis, Ljubljana, 2015, v Antologiji Širi poezijo, ne strahu, v okviru Kulturno umetniškega društva Poiesis, Ljubljana, 2018, uvrščen je bil v mednarodno skupno zbirko poezije 108. pesnikov Prijatelji, Kultura snova, Zagreb, 2015, Hrvaška, v antologijo mednarodnega knjižnega festivala Pero Živodraga Živkovića, Zenica, 2017, BiH, prav tako v antologijo 145 umetnikov z ene in druge strani Jadranskega morja Adriatiko. Emozioni tra parole d´onde e sentimenti, Italija, 2017, ter v Antologijo sodobnih balkanskih pesnikov, ki bo izšla pri LietoColle Edizioni, spomladi 2019. V začetku leta 2019 bodo nekateri prevodi njegovih pesmi v organizaciji afriškega pesnika Mbiza Chirasha, izšli v Miombo Publishing v Tanzaniji.
Nekatere njegove pesmi so bile prevedene v tuje jezike. Ob svoji poetiki se ukvarja predvsem s pisanjem metafizične, mistične poezije. Ob tem svoje pesniške prijatelje in prijateljice vabi k pisanju tovrstne poezije, ki je v Sloveniji premalo prisotna. Živi v Ljubljani.
Publikacije:
ŠE SEM CEL V RAZKLANEM SVETU, pesniška zbirka, samozaložba, Ljubljana 1985
PESEM NEKOMU, KI IMA NESKONČNO IME, pesnitev, Aleph, Ljubljana 1995