30. marec 1999 - V poročni dvorani starega rotovža je bila ob 18. uri predstavitev knjige »Čas umira« avtorice Majde Senica. Pesmi je recitiral Silvo Safran, z glasbo so nastopili učenci Srednje glasbene šole Maribor, prireditev je vodil Marjan Pungartnik
26. marec 1999 - Mariborska literarna družba je bila soorganizator 70-letnice Žarka Petana, ki je bila ob 18. uri v Petanovi sobi Astorije. Nastopili so Marion Jerschowa, Mikolaj Dutch, Hans Kitzmüller, Kajetan Kovič in Mirko Križman, ki je prevedel odlomek iz proze Marion Jerschowa, in Žarko Petan.
19. marec 1999 - V okviru Dnevov izobraževanja 1999 je Mariborska literarna družba ob 14. uri nastopila v Cankarjevem domu v Ljubljani z literarno skupino z II. dvojezične osnovne šole v Lendavi, ki so brali besedila v madžarščini in slovenščini, bogat glasbeni program pa je izvedla glasbena skupina učencev te šole.
18. marec 1999 - V okviru Dnevov izobraževanja, ki jih je organiziral INFOS v Cankarjevem domu v Ljubljani, smo pripravili samostojen nastop učenk, ki sta sodelovali na natečaju Otrok in umetnost za leto 1999. Nastopile so Mojca Čavničar, Kaja Bohorč in Tanja Nakov z Osnovne šole Slava Klavora iz Maribora.
18. marec 1999 - V okviru Dnevov izobraževanja 1999 so ob 15. uri v Cankarjevem domu v Ljubljani nastopile z literaturo za otroke Majda Senica, Francka Marinič in Marjetka Slavec.
16. marec 1999 - V poročni dvorani starega rotovža je imel ob 18. uri literarni večer Emil Aranjoš, ki se je predstavil s prozo in spominsko dokumentarno prozo. Sodelovali so še citrar Rado Lazar s pevkama, večer je vodila Sonja Golec. Emil Aranjoš je pripravil gobato sceno za prozno besedilo »Lutka«.
3. marec 1999 - V Kulturnici v Velenju je imel ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo svoje knjige»Vsak srček ima svoj smrček« Tone Dodlek.