11. september 2024 - Festival fotografije Maribor 2024 - Vinci Oblak: KOLESARJI - V okviru Festivala fotografije Maribor 2023 so v galeriji RRRudolf odprli fotografsko razstavo Vincija Oblaka Kolesarji.
6. september 2024 – Regionalno literarno srečanje odraslih (!) avtorjev V zavetju besede 2024 v Mariboru. - 6. september 2024 – Regionalno literarno srečanje odraslih (!) avtorjev V zavetju besede 2024 v Mariboru.
V organizaciji Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, je bilo v Karanteni od 10. do 16. ure regionalno literarno srečanje odraslih (!) avtorjev V zavetju besede 2024. Udeležilo se ga je 24 avtorjev: Matic Ačko, Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Janez Dreu, Bojan Ekselenski, Nives Gogala, Sanja Hađina, Anja Ivajnšič, Dušana Jakac, Majda Krajnc, Srečko Likar, Simona Novak, Ana Nikolič, Sabina Ozmec, Eva Perko, Cvetka Pestiček, Ana-Marija Pušnik, Majda Strnad, Nika Škof, Milena Šum Veldin, Manja Tement, Cvetka Vidmar, Katja Zadravc in Danica Zlatar, od tega jih je bilo deset iz članstva Mariborske literarne družbe. Mentor srečanja je bil Marjan Pungartnik.
5. september 2024 - Literarni in glasbeni večer s Petrom Zlodejem Zakaj bivam in sem - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri na pobudo Lidije Štampar literarni in glasbeni večer s Petrom Zlodejem Zakaj bivam in sem. Predstavil se je s pesmimi in jih nekaj tudi zapel. Med izvajanjem je brez vprašanj vpletel šaljivo-resno pripoved o sebi.
3. september 2024 - Izšla je pesniška zbirka Tatjane Pregl Kobe Pisan cvet na vrtu belih rož - V zbirki Svetlin je pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba izšla je pesniška zbirka Tatjane Pregl Kobe Pisan cvet na vrtu belih rož kot 73. zvezek zbirke. Po svoje je posvečena avtorju fotografije na naslovnici Wilhelmu Heiligerju, fotografu iz Slovenije (Ljutomer) kot posvetilo na njegovi razstavni poti po Sloveniji.
2. september 2023 - Prvo srečanje delavnice za starejše avtorje v letniku 2024-2025 - V Karanteni se je sešla na prvem srečanju 33. letnika delavnice za starejše avtorje v letniku 2024-2025. Sešli so se Rozika Močnik, Majda Strnad, Ana Nikolič, Katja Zadravc, Milena Šum Veldin, Cvetka Pestiček, Erika Zorko in Marjan Pungartnik, mentor delavnice.