23. avgust 2024 - Odprtje razstave Iva Lorenčiča–Lorena Spreminjanje - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo Iva Lorenčiča–LorenaSpreminjanje. O umetniku in njegovi široki in raznoliki dejavnosti (ob fotografiranju slika in kipari, slika freske, piše poezijo in je gledališki igralec) je govoril umetnostni kritik Mario Berdič, veliko podatkov pa je o njem povedal tudi Tomaž Kšela, ki je zastopa župana občine Cerkvenjak Marjana Žmavca in v njegovem imenu razstavo tudi odprl.
16. avgust 2024 - Umrl je Curt Schnecker -
Deželno mesto Gradec je sporočilo, da je umrl direkcijski svetnik Curt Schnecker, predsednik ustanove Ernst in Rosa Dombrowski, častni predsednik in dolgoletni predsednik društva Steiermärkische Kunstverein Werkbund, predsednik društva Avstrijsko-slovensega prijateljstva in nekdani generalni sekretar Aktion Künstlefhilfe. Bil je dolgoletni sodelavec kulturnega društva Mariborska literarna družba, pri katerem mu je izšla tudi dvojezična slovensko-avstrijska pesniška zbirka Coulerage – Pripadnost (v prevodu dr. Mirka Križmana). Bil je gostitelj in voditelj literarnih prireditev, razstav, sodeloval je v številnih branjih in slovensko-avstrijskih literarnih prireditvah in velik podpornik literature in umetnosti.