26. junij 2024 - Natalija Lekovska (Makedonija, Hrvaška): Škrinja od valora - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri otvoritev likovne razstave Natalije Lekovske (Makedonija, Hrvaška) »Škrinja od valora«. V programu so nastopili igralec Primož Časl, ki je prebral pesmi makedonskega pesnika Borče Panova iz zbirke Vdah, Makedonsko-slovenska pevska skupina iz MariboraLenka, ki jo vodi Lepa Burneski, indijska pevka Baishali Sarjar, prireditev sta vodili Lidija Štampar in Nataša Švikart.
14. junij 2024 - Literarna ura v dnevnem centru Šent - Ob 10. uri smo imeli na dnevnem centru Šenta literarno uro, na kateri je Marjan Pungartnik predstavil pesnika Ceneta Vipotnika, čigar 110-letnico praznujemo letos.
14. junij 2024 - 1. forum prihodnosti »Sodelovanje in povezovanje« v Pliberku/Bleiburg - Na povabilo deželnega glavarja Koroške/Kätnten dr. Petra Kaiserja se je Marjan Pungartnik udeležil 1. foruma »Mreženje in povezovanje« v okviru nastajanja umetniške in kulturne strategije dežele. Za uvod foruma je predstavil probleme razvoja dr. Peter Kaiser, deželni glavar, ki je tudi vodja oddelka za kulturo. Svoje poglede so predstavili Nadja Kayali, direktorica Koroškega poletja, dr. Wolfgang Muchitsch, direktor koroškega muzeja, Peter Plaimer, LAG Spodnja Koroška, Patrick Schnabl, vodja oddelka 9 za kulturo, Evropo in šport dežele Štajerske, in Veronika Kušej, članica uprave IG KiKK. Sledile so razprave v skupinah, od katerih je bila ena dvojezična, slovensko – nemška. Foruma se je udeležilo okrog 200 posameznikov s področja umetnosti, kulture, politike, uprave in drugih zainteresiranih. Glasbeni okvir sta prispevala Arthur Ottowitz in Silvie Igerc. Razprava na forumu je bila zelo zavzeta in kakovostna, zelo dober primer osnove dogovora o vprašanjih razvoja kulture in umetnosti.
12, junij 2024 – Andraž Polič: Levosučna pesem - Ob 18. uri je nastopil v Literarni hiši Maribor gost, pesnik, glasbenik in igralec Andraž Polič, ki je v zanimivem in živahnem pogovoru z Marjanom Pungartnikom predstavil svojo najnovejšo pesniško zbirko Prelomi.
4. junij 2024 - Literarni večer z Marjanom Pungartnikom v Mariborski knjižnici - V Mariborski knjižnici je ob 18. uri v prvič, kar živi v Mariboru, nastopil Marjan Pungartnik. Njegov sogovornik je bil Milan Novak, pesnik in založnik. Pesmi iz Pungartnikovih zbirk so brale sodelavke Mariborske knjižnice.
Fotografije smo si sposodili iz albuma prireditve Facebook strani Mariborske knjižnice.
1. junij 2024 - Umrla je pesnica Tihomila Dobravc -
V 103. letu je umrla pedagoginja, pesnica in slikarka Tihomila Dobravc.