28. maj 2024 - Sestanek uredniške skupine Skupnost študentov 1968–1974 - V Ljubljani je bilo ob 10. uri v prostorih Mestne občine Ljubljana srečanje uredniške skupine publikacije Skupnost študentov 1968–1974, ki naj bi izšla jeseni. Udeležili so se ga Lenart Šetinc, Janez Koželj, Boštjan Zgonc, Tomaž Kšela in Marjan Pungartnik.
27. maj 2024 - Izšla je pesniška zbirka Toma Vebra Pordelih lic -
V zbirki Svetlih je pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba kot 72. zvezek izšla pesniška zbirka Toma VebraPordelih lic. Naslovnico/zadnjo stran je prispevala Iris Vrhovski, spremna beseda in oprema knjige pa je delo Marjana Pungartnika. Naročite jo lahko pri društvu, na razpolago pa bo tudi pri distribuciji Buča.
Slovenski dnevi knjige 2024 – 25. maj 2024: Turnir za prehodni pokal Srečka Kosovel. - Kulturno društvo Mariborska literarna družba je v svoj program vključila turnir za prehodni pokal Srečka Kosovela ob njegovi 120-letnici rojstva. Na njem bodo udeleženci tekmovali v recitiranju pomembnih obletnic rojstva ali smrti domačih in tujih pesnikov ali ob pomembnih literarnih dogodkih. Namen turnirja je obujanje v življenje literature iz preteklosti, predvsem tiste, ki je pozabljena ali zamolčana. Tako je bil 25. maja 2024 v Literarni hiši Maribor ob 11. uri v okviru literarnih juter prvi dogodek, na katerem so se pomerili (le) štirje udeleženci, Milena Šum Veldin, Janez Dreu, Breda Pugelj in Majda Strnad. Komisija v sestavi Nives Gogala, Boštjan Strnad in Ivana Hauser je prvo mesto prisodila Majdi Strnad. Pokal s priznanjem bo prevzela nagrajenka na naslednji prireditvi turnirja. Končali smo pri Mački, kamor nas je povabila nagrajenka.
Slovenski dnevi knjige 2024 - 23, maj 2024: Ljubica Ribić in Milan Novak - Gosta večera v Literarni hiši Maribor ob 18. uri sta bila Ljubica Ribić in Milan Novak. Zaradi daljše odsotnosti ob covid norosti in zatiranja sta se predstavila s štirimi knjigami - Milan Novak z Razpoke in vrzeli, zbirko kratkih kratkih zgodb, za katero je spremno besedo napisal nedavno preminuli hrvaški pesnik in pisatelj Luko Paljetak, in pesniško zbirko Skladatelji znotraj s pesmimi o 47 skladateljih. Ljubica Novak se je predstavila s pesniško zbirko v kajkavščini Frdamano zavuzlane rieči in z drugo, Partitura misli s poudarki na jazzovski glasbi in bridko angažiranostjo o trpljenju, za katero je spremno besedo napisal prav tako njun prijatelj, akademik Luko Paljetak. V spontanem in sproščenem ozračju so sogovorniki poudarili zlasti zasluge pesniške dvojice Ribić-Novak za številne stike Slovenije in Hrvaške in tudi drugih jugoslovanskih dežel.
Slovenski dnevi knjige 2024 - 22, maj 2024: Avstrijska literatura v Mariboru - Marjan Pungartnik se je v Literarni hiši Maribor ob 18. uri sprehodil skozi zgodovino avstrijske književnosti v Mariboru.
Slovenski dnevi knjige 2024 - 21. maj 2024: Breda Pugelj – 90 let - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši prireditev, na kateri so Bredi Pugelj najprej podelili častno članstvo Mariborske literarne družbe, nato pa sta slavljenka in Marjan Pungartnik šla skozi mozaik bogatega in vsestranskega delovanja igralke, plesalke, pevke, pedagoginje, pisateljice in humanitarne aktivistke, vmes pa smo slišali nekaj njenih pesmi, otroške literature in iz romana Cesta do proge, ki je izšel lansko leto.
17. maj 2024 - Literarna ura na Šentu: Srečko Kosovel - Ob 10 uri smo v dnevnem centru Šent na Proletarskih brigad 82 imeli literarno uro, na kateri je Marjan Pungartnik predstavil življenje in delo Srečka Kosovela. Prisotni udeleženci pa so prebrali nekaj njegovih pesmi iz Zbranih del, ki so izšla leta 1946.
16, maj 2024 - Tiskovna konferenca o Slovenskih dnevih knjige - Ob 12. uri je bila na sedežu Kulturnega centra Maribor Ob železnici 16 tiskovna konferenca, na kateri so predstavili program letošnjih 27, slovenskih dnevov knjige, ki bodo potekali pod geslom v času od 20. do 25. maja. »Na preži ...« Peta Kolmančič, Nina Medved, Martina Magdič, Marjan Pungartnik, Nina Kokelj iz Društva slovenskih pisateljev in Katja Sreš so predstavili program prireditev.
16. maj 2024: Mario Viskovich – Ca son doma? Ca son ća? - Gost literarnega večera je bil tokrat Labinjon Mario Viskovich (tudi Višković) s Punta na Krku s posredništvom Lidije Štampar, ki ga je tudi spraševala. A večer je bil poln pogovora s publiko. Izjemno zanimivo je bilo slišati o cakavški labinjonščini, o ameriški karieri avtorja, ki je ob svojem poklicu tudi predaval na ameriških univerzah, in o njegovi literarni dejavnosti, ki se je prav te dni povečala za novo pesniško zbirko., predvsem pa je bilo nadvse zanimivo slišati labinjonščino. Glasbena gosta večera sta bila Peter Zlodej in Zvone Zgrablič.
15. maj 2024 - Razstava Mitja Valentana in Gregorja Preaca: Vojna ni šala (Vojna je čelada) - V Galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli protivojno razstavo s karikaturami Mitja Valentana in aforizmi Gregorja Preaca. Otvoritev je vodila fotografinja Maja Šivec, v programu pa je sodeloval tudi žongler Aljaž Strmšnik.
15. maj 2024 - Literarni večer z Marjanom Pungartnikov v Knjižnici Ksaverja Meška v Slovenj Gradcu - V slovenjegraški Knjižnici Ksaverja Meška je bil ob 18. uri literarni večer z Marjanom Pungartnikom, na katerega ga je povabila knjižnica skupaj z njegovimi gimnazijskimi sošolci. Večer je vodila direktorica knjižnice Draga Ropič, ki je prebrala pesmi po izboru Berte Pirnat iz avtorjevih šestih zbirk. Prireditev je pozdravil podžupan Slovenj Gradca Peter Pungartnik.