24. april 2024 – 5. likovna razstava Pokrajinske zveze društva upokojencev Maribor - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf v sodelovanju z JSKD – Območno izpostavo Maribor, Zvezo kulturnih društev Maribor in komisijo za kulturo pri Zgornjepodravski pokrajinski zvezi društev upokojencev Maribor že petič pripravili razstavo likovnih ustvarjalcev, ki delujejo v okviru enajstih likovnih skupin društev upokojencev. Za uvod je poskrbela mlada pevka …, o delovanju likovnikov in o njihovi udeležbi pa je govorila predsednica komisije Jožica Prah, ki je vsem razstavljalcem podelila simbolični nagelj. Razstavo je odprl predsednik Pokrajinske zveze društva upokojencev Maribor Franci Slavinec. Razstavljajo: Vid Kelbič, Vida Škof, Branko Duh, Marija Duh, Irena Sedič, Frida Ploj, Vinko Kaloh, Biserka Stergar, Nenad Marinović (DU Malečnik); Maruša Vršnik, Janez Lisjak, Božidar Krivokapić, Antonija Smolnik, Marta Rep (DU Selnica ob Dravi); Mihaela Repnik, Jožica Poš, Franc Krajnčič, Diana Plajh, Verena Cehtl, Ivan Skledar, Brigita Krajnčič, Sonja Hribernik (Črešnjevec); Nada Rižnar - Saver, Bernardina Paj, Dušica Kores (Makole); Majda Soko, Emica Puhek (Razvanje); Vera Zakrajšek, Ana Krajnc (Hoče); Jožica Vake, Marija Jančič (Duplek); Maruša Vršnik (Ruše); Cvetka Vidmar (Maribor Tabor); Edita Mulej (Leskovec-Stari log) in Vladimira Papež in Hilda Levstik (DU Starše).
15. april 2024 - Izšel je sci-fi roman Ivana Cimermana Robotronci & Sistemci & covid -
Pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba je v zbirki Antares pod številko 50 izšel roman Ivana CimermanaRobotronci & Sistemci & covid. Lahko ga naročite pri društvu ali pri distribuciji Buča.
12. april 2024 - Literarna ura na Šentu - Ob 10. uri je bila v Šentovem dnevnem centru literarna ura, na kateri je Marjan Pungartnik predstavil svoje raziskovanje o avstrijski literaturi Maribora in prisotnim predstavil nekaj vidnih ustvarjalcev, o katerih slovenski literarni zgodovinarji in slavisti dosledno molčijo.
11. april 2024 - Odprtje razstave Dominika Olmiah Križana: Kjer najdem svojo vizualno poetiko - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Dominika Olmiah Križana Kjer najdem svojo vizualno poetiko. Avtorja in razstavo je predstavila kustosinja In pesnicaTatjana Kobe Pregl, ki je tudi odgovoril na nekaj njenih vprašanj. V odpiranju je sodeloval tudi Gorazd Šifrer, slikarjev prijatelj že iz gimnazije in iz časov W.O.R.M.S., in prebral nekaj svojih pesmi. Rastavo je odprl Marjan Pungartnik s spominom na Dominikovo sodelovanje pri izidu znamenite številke glasila Čevelj. Odprtja so se udeležili številni njegovi prijatelji in interesenti za slikarstvo.