28. marec 2024 - Predstavitev knjige Alenka Glazer v prevodih - 28. marca 2024 smo v sodelovanju s Klubom Ku-ku ob 18. uri v Literarni hiši Maribor pripravili predstavitev knjige Alenka Glazer v prevodih, ki je izšla pri Klubu KU KU z Glazerjevo domačijo leta 2022 kot tretji zvezek zbirke Združene države poezije. Pesmi Zvezda polarnica, Muke, Ob reki, Glen in Lupina so prevajali Željko Perović v hrvaščino, Danijela Kocmut v nemščino, Sunčana Patrick Stone v angleščino, Attila Szabo Palócz v madžarščino, Marjan Pungartnik v češčino, Alicja Marija Kuberska v poljščino, Selahattin Yolgiden v turščino, Christina Sinicco v italijanščino, Husein Habasch v kurdščino, Fawzi in Darinka Abdel Rahim v arabščino, Fahredin Shehu v albanščino, Ivan Hristov v bolgarščino in Sonja Stojanoska Cekova v makedonščino. Ob uglasbenih pesmih Alenke Glazer, ki jih je ob kitari zapel avtor glasbe Peter Andrej, je pesmi v slovenščini brall dramski igralec Peter Ternovšek, sta nastopila še prevajalca Marjan Pungartnik in Željko Perović.
13. marec 2024 - Gregor in Zlatko Kraljić: Kje je moj dom, angel / Peščene ure - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf in v Literarni hiši Maribor ob sodelovanju Javnega sklada za kulturne dejavnosti, območne izpostave Maribor, in Zveze kulturnih društev Maribor odprli razstavo dveh avtorjev, Gregorja Kraljiča in Zlatka Kraljića, ki smo jo poimenovali po dveh zadnjih pesniških zbirkah avtorjev Kje je moj dom, angel / Peščene ure. Glavnina prireditve je potekala ob pogovoru Marjana Pungartnika z avtorjema, sinom in očetom, branju njunih pesmi, slišali pa smo tudi Zlatkove pesmi v angleščini, italijanščini in poljščini.
8. marec 2024 - Literarna ura na Šentu z Majo David - Ob 10. uri je v okviru programa literarnih ur v dnevnem centru Šenta na Ulici proletarskih brigad Marjan Pungartnik povabil aforistkinjo Majo David, da je prestavila svojo najnovejšo knjigo 50+ in še kaj aforizmov v slovenščini, angleščini in hrvaščini. V pogovoru sta predstavila tudi avtorje kot Žarko Petan, Bojan Schwentner, Janja Vidmar, Tomaž Brenk in druge. Nekateri med njimi so bili kar malo pohujšljivi.
7. marec 2024 - Miljana Cunta: Nekajkrat smo zašli, zdaj se vračamo - Ob 18. uri je bil v soorganizaciji Slovenske matice iz Ljubljane v Literarni hiši Maribor večer z Miljano Cunta, ki se je predstavila s pesniško zbirko Nekajkrat smo zašli, zdaj se vračamo, za katero je prejela nagrado Prešernovega sklada (2024). Avtorico je predstavila urednica Slovenske matice, pri kateri je knjiga izšla, Ignacija Fridl.