29. februar 2024 - Predstavitev zbornika o naključjih Sej ne mor’š verjet Irene Tršinar - Ob 18. uri smo v Literarni hiši Maribor predstvili zbornik o naključjih Sej ne mor’š verjetIrene Tršinar, ki ga je izdala založba Didakta, Radovljica. Najprej je avtorica spregovorila o nastajanju zbornika in o smislu naključij v človekovem življenju, potem pa se je predstavila s svojim primerom Mira Smrkolj. O svojih naključjih sta govorila tudi Marjan Pungartnik in Janez Drev, razvila pa se je debata o vsem, kar bi lahko imenovali naključja (Milena Šum Veldin). Na vse smo nazdravili s šampanjcem. Fotografije je tokrat prispevala Maja Šivec.
21. februar 2024 - Odprtje razstave Bože Majcen: Rojeno v morju - Ob 17. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Rojeno v morjuBože Majcen, članice likovne skupine ruštva medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Maribor, ki jo vodi Irena Gajzer. O avtorici in razstavi je v uvodu govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič. V programu odprtja je nastopila s petjem Lina Kovač in s pesmimi Janez Dreu. Z nagovorom je razstavo odprla predsednica Društva medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Maribor Ksenija Pirš.
16. februar 2024 - Literarna ura v dnevnem centru Šent - V dnevnem centru Šent na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru je imel Marjan Pungartnik literarno uro, na kateri je govoril o avstrijskih in nemških avtorjih, ki so v preteklosti živeli ali delovali v Mariboru in o razmerah, v katerih so delovali.
15. februar 2024 - Predstavitev zbornika Sedem grlic poje iz mene - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev zbornika kulturnega društva Maribor iz leta 2023 z naslovom Sedem grlic poje iz mene. Urednik in opremljevalec zbornika Marjan Pungartnik je naglasil, da je zadovoljen z vseslovensko in tudi mednarodno udeležbo. Za uvod je ob citrah Ane Nikolič zapel kvintet »Spominčice«. Svoje prispevke so brali: Nives Gogala, Darinka Lozinšek (za Valterja Čučkoviča), Majda Strnad, Rozika Močnik, Milena Šum Veldin, Edin Saračevič, Alenka Zorman, Janez Drev, Dimitrij Škrk, Melita Vidovič, Bojan Rajko Varjačič, Marija Križnik, Janja Zver in Ana Nikolič.
8. februar 2024 - Prešernovanje v Literarni hiši Maribor - Ob 11. uri so se zbrali pristaši zdaj že tradicionalnega Prešernovanja v Literarni hiši Maribor. Prireditev je odprl kantavtor Andrej Tomšič. Voditelj Marjan Pungartnik je predlagal komisijo za izbor naslova Prešernovalec 2024 - Matjaža Strnad, Željka Perovića in Tomaža Kšela. Branje je odprla Milena Šum Veldin, sledili pa so Breda Pugelj, Nives Gogala, Lidija Štampar, Majda Strnad, Rozika Močnik, branje pa je zaključil s kitaro in šansonom Andrej Tomšič. Komisija je izbrala za Prešernovalko Majdo Strnad, za profesionalno predstavitev Prešerna pa Bredo Pugelj, obe nagrajeni z vrtnicami, junak Prešernovanja pa je bil Andrej Tomšič.
7. februar 2024 - Srečanje s prijatelji na turistični kmetiji Klevž na Legnu. - Ob 18. uri se je na turistični kmetiji Klevž na Legnu pričelo tradicionalno Srečanje s prijatelji, dvajsetič in petindvajsetič), ki ga organizirata Turistično društvo Legen in kulturno društvo Mariborska literarna družba, tokrat tudi s sodelovanjem slovenjegraške izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in slovenjegraške Zveze kulturnih društev. Na začetku je zapela pesem o Franu Ksaverju Mešku (ob spremljavi avtorice Janje Kresnik) otroška skupina Osnovne šole Sele. Pozdravila nas je gostiteljica Helena Rotovnik, nato pa je nastopil Marjan Pungartnik. Prvič se je srečanja udeležila tudi predstavnica Društva slovenskih pisateljev v Avstriji, pesnica Dragana Laketič in zagotovila, da bo to postalo tradicija. Navzoči so bili tudi literati iz Mislinjske doline, pesmi je brala Ivanka Kotnik, Helena Rotovnik pa je prebrala odlomke iz proze Ivana Rusa in pesmi Duške Račnik, svojo pesem pa je deklamiral tudi Franc Hrastelj. Srečanja se je udeležil z nagovorom podžupan Slovenj Gradca Peter Pungartnik, srečanje pa sta pozdravila tudi vodja območne izpostave JSKD Mihael Šuler in predsednik ZKD Slovenj Gradec Andrej Breznik, na koncu pa še predsednica Turističnega društva Legen Metka Peretin. Srečanje se je končalo s prijetnim pogovorom prisotnih.
6. februar 2024 - Razstava Ingrid Ladinek Korez in Braneta Koreza Barve besed, misli do zvezd ... - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf ob sodelovanju z območno izpostavo Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in Zveze kulturnih društev Maribor odprli razstavo Ingrid Ladinek Korez in Braneta KorezaBarve besed, misli do zvezd .... Za glasbeni začetek je poskrbel bluesovski pevec in kitarist Žan Videc, razstavo pa je predstavil likovni kritik in kustos Mario Berdič, ki se je s slikarjema tudi pogovarjal.
1. februar 2024 – Katja Zadravc: Upi na strnišču, predstavitev v Šentiljski knjižnici v okviru kulturnega praznika. - Šentiljska knjižnica je v okviru prireditev ob kulturnem prazniku v družabnem kotičku, kjer se sestaja skupina Skodelica besed, pripravila predstavitev članice skupine Katje Zadravc, ki ji je lani izšel pesniški prvenec Upi na strnišču. Najprej je Andrej Koren prebral Prešernovo Gloso, pozdravila nas je vodja knjižnice in nato še prisotne Vida Koren, voditeljica skupine, pozdravil pa je tudi predstavnik Zveze kulturnih društev občin Kungota, Pesnica, Šentilj. Z avtorico, ki je iz knjige prebrala nekaj pesmi, se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Ob zaključku je predsednik ZKD Kungota, Pesnica, Šentilj Zdravko Eder avtorici izročil pohvalo zveze.