26. oktober 2024 - Mira Ružić Čikan in Vesna Milan (Rovinj/Rovigno): Lipa nan je Istra / Lepa je naša Istra - V Literarni hiši Maribor je bilo v okviru festivala »29. november« literarno opoldne z gostjama Miro Ružić Čikan in Vesno Milan iz Rovinja z naslovom Lipa nan je Istra / Lepa je naša Istra. V povezavi s festivalom, ki ga organizira zagrebško društvo Kultura snova, je nastop posredovala Lidija Štampar. Najprej se je z gostjama pogovarjal o Istri in njeni kulturni prezenci Marjan Pungartnik, nato je pesmi v lokalnem govoru brala ob vprašanjih Lidije Štampar >b>Vesna Milan iz zbirke Svitac u oku in nato še Mira Ružić Čikan iz knjige Fićom u Trst.
25. oktober 2024 - Literarna ura v dnevnem centru Šent - V dnevnem centru Šent na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru je Marjan Pungartnik ob 10. uri izvedel literarno uro za uporabnike centra. Tema je tokrat bila »Edvard Kocbek ob 120-letnici rojstva«. Orisal je uporniško naravo tega pisatelja, okoliščine njegovega angažiranja in tudi izobčitev, ki jo je doživel s svojimi romani. Posebej se je ustavil na zbirki Poročilo, ki je predstavila njegovo samodojemanje.
25. oktober 2024 - Odprtje razstave Žive Agrež Dišeče slike - Ob 18. uri je bilo v galeriji RRRudolf v Literarni hiši Maribor odprtje razstave Žive Agrež Dišeče slike, poimenovani po ciklu z enakim imenom, nastalem leta 2023. Uvod v razstavo je podala umetnostna kritičarka Anamarija Stibilj Šajn. Gostja večera je bila pesnica Milojka Komprej, ki je na nekaj slik napisala pesmi in jih je predstavila v sprehodu skozi razstavo. Živa Agrež je spregovorila o bližini postopkov modernega pesništva in slikarstva. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik.
24. oktober 2024 - Začetek tiska Zbornika o Skupnosti študentov 1968-1974 - Opoldne so trije uredniki Zbornika o Skupnosti študentov 1968-1974 Tomaž Kšela, Marjan Pungartnik in Ivo Usar obiskali tiskarno EuroGrafisa in si ogledali priprave na tisk in prisostvovali zagonu tiskanja zbornika.
23. oktober 2024 - Strokovno srečanje Zgodbe, ki nas povezujejo v Lipnici / Leibnitz - V Lipnici je od 14. do 18. ure bilo v galeriji Altes Kino na Bahnhofstrasse 16, v Lipnici (Avstrija) drugo strokovno srečanje Zgodbe, ki nas povezujejo, ki ga je v okviru Interreg pripravila Beletrina v sodelovanju z revijo Manuskripte iz Gradca in Mariborsko knjižnico. Udeležilo se ga je okrog 50 ljudi iz obmejnih krajev Slovenije in iz avstrijske Štajerske. Moderatorja sta bila Ivo Černe iz Mariborske knjižnice in Andreas Unterweger iz revije Manuskripte. Po uvodnih pojasnilih in pozdravih so se udeleženci razvrstili v skupine, v katerih so obravnavali povečanje črpanja sredstev iz programa Interreg in drugih evropskih skladov, razvoj čezmejnega sodelovanja s projekti in literarnimi festivali, izboljšanje ponudbe slovenskih knjig v avstrijskih knjižnicah in knjigarnah in obratno, pogostejše medsebojno gostovanje avtorjev in umetnikov, izboljšanje komunikacije med institucijami in izmenjavo informacij, povečanje podpore prevodom literarnih del in vključevanje otrok in mladine v čezmejne projekte. Sledilo je poročanje o delu v skupinah, ki je izpostavilo številne probleme in pobude, srečanje pa se je končalo z druženjem in neformalnimi stiki med udeleženci. Srečanja se je iz društva udeležil Marjan Pungartnik.
18. oktober 2024 – Forum prihodnosti 2 – Kunst und Kulturstrategie 2 v Špitalu na Dravi - V gradu Porcija v Špitalu na Dravi na Koroškem (Spittal an der Drau) je bil od 14. do 18. ure drugi Forum prihodnosti na temo »Dediščina v toku sprememb – ohraniti in razviti«, ki ga organizira dežela Koroška – Kärnten. Na povabilo deželnega referenta za kulturo in deželnega glavarja Petra Kaiserja se ga je udeležil Marjan Pungartnik. Po pozdravu in uvodu deželnega glavarja Petra Kaiserja smo slišali predstavitev dosedanjih postopkov in procesov junijskega celovškega foruma, potem pa so potekale kratke predstavitve problematike strokovnjakov iz Koroške, sledila pa so razprave v skupinah, fokusirane na gradbeno kulturo, na spominsko kulturo in v dveh skupinah na ljudsko kulturo. Po kratkem nastopu citrarske skupine Lieserthaler Saitenquartett so vodje skupin predstavili v razpravi izpostavljeno problematiko. Sledil je poslovilni in odprt Get-Together. Foruma se je udeležilo kakšnih 200 udeležencev iz vse Koroške, govore pa so prevajali ali povzemali tudi v slovenščini.
17. oktober 2024 - Emira Kazić: Šepeti moje duše - V literarni hiši Maribor je gostovala pesnica Emira Kazić (Prijedor, Stuttgart). Je avtorica, ki se udeležuje številnih nevladnih prireditev po jugoslovanskih deželah in je njen nastop v Mariboru prvi v Sloveniji, posredovala pa ga je Lidija Štampar. V pogovoru je Marjan Pungartnik predstavil njeno življenje begunke v vojni v Bosni in Hercegovini, Lidija Štampar pa ji je ob avtoričinem branju pesmi zastavila še nekaj vprašanj, pa tudi publika se je odzvala na njeno pripovedovanje.
10. oktober 2024 – Svetovni dan duševnega zdravja - Prireditev ob 20-letnici predstavljanj glasil Ozare in ŠentLent. - Ob 14. uri je bila v Literarni hiši prireditev, na kateri smo ob svetovnem dnevu duševnega zdravja obeležili 20-letnico predstavljanj glasil Ozare in ŠentLent. Prva prireditev je bila 18. oktobra 2005 v poročni dvorani starega rotovža. Vseskozi je prireditve z obema organizacijama pripravljala Maja David, ki je tudi sodelovala pri pripravi glasil. Tudi tokrat je prireditev vodila Maja David, o vključevanju ljudi s težavami z duševnem zdravju v družbo in organizaciji pomoči je spregovoril Marjan Pungartnik, glasbeni gost pa je tokrat bil pianist Dejan Berden, profesor na mariborskem konservatoriju za glasbo. Brali so: Slavko Luršak, Branka Krajnc, Maja Horvat, Danijela Premzl in Angela Žuran.
10. oktober 2024 - Maistrov večer v Kibli - V Kibli je bil ob 19. uri Maistrov večer, ki sta ga priredila Kibla in Društvo slovenskih pisateljev. Večer je vodil Matej Krajnc, ki je ob tem tudi ob kitari zapel nekaj Maistrovih pesmi (njegova uglasbitev), nastopili pa so še Mojca Andrej, nova članica DSP, Borut Gombač in Marjan Pungartnik.
4. oktober 2024 – Iskra Peneva: Zajeti prostranost - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši v gosteh makedonsko –srbska pesnica in prevajalka Iskra Peneva. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je predstavila svoje razvejano mednarodno delovanje, predstavila je revijo SLOART, prisluhnili pa smo tudi njenim pesmim v slovenščini, srbščini in makedonščini. Iskra Peneva je bila nekaj časa na rezidenčni štipendiji JSKD v Ljubljani.
2. oktober 2024 – Razstava likovne skupine DU Malečnik: Slovenska mesta in gradovi - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf na Vojašniški ulici 12 v sodelovanju območne izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Zveze kulturnih društev Maribor in KD Mariborska literarna družba odprli razstavo likovne skupine DU Malečnik »Slovenska mesta in gradovi«, posvečeni lanskoletni 70-letnici delovanja društva. Program prireditve je vodila Biserka Stergar, govorila pa sta Rudolf Sedič, predsednik DU Malečnik, in Vid Kelbič, vodja likovne skupine. O razstavljenih delih je spregovoril likovni kritik Mario Berdič: Razstavo je odprl predstavnik Zveze kulturnih društev Maribor Jure Legvart. Marija Duh je zapela dve pesmi in se spremljala na klaviaturi. Razstavljajo: Vid Kelbič, Frida Ploj, Vinko Kaloh, Biserka Stergar, Vida Škof, Irena Sedič, Nenad Marinović, Dragica Centrih, Marija Duh in mentor Branko Duh.