27. oktober 2002 - Ob 16.00 ke v poročni dvorani rotovža predstavila svojo pesniško zbirko - prvenec EN SAM DOLG TRENUTEK Stana Šopar. Prvič smo napravili literarni večer v nedeljo popoldne in posrečilo se je. Ob njej, ki jo je predstavila Sonja Golec, je nastopil še liturgijski pevski zbor iz Maribora, njene nečak David na kitari in harfist...
24. oktober 2002 - Ob 19.30 smo na Inštitutu za slavistiko v Gradcu (pri dr. Ludviku Karničarju) predstavila novejšo slovensko literaturo dramska igralka Breda Pugelj - Otrin.
17. oktober 2002 - Ob 18.00 smo v poročni dvorani rotovža pripravili literarni večer Aleša Tacerja ob izidu knjige Zgodnji maturant. Pogovor z njim je vodil Marjan Pungartnik ob udeležbi 25 obiskovalcev. Bilo je - kakor vedno z Alešem - charming.
16. oktober 2002 - Teden vseživljenjskega učenja 16. oktobra smo ob tehnični podpori trgovine Comtron na Trgu osvoboditve v Mariboru pripravili ob 18.00 v Petanovi sobi okroglo mizo Starejši in internet. Pogovora, ki je bil za udeležence nadvse zanimiv, se je udeležilo 18 poslušalcev. Aktivno so se vključili v razpravo, ki sta jo peljala predstavnik Ljudske univerze Maribor in Marjan Pungartnik. Sklep: Starejši bi lahko imeli cyber cafe.
15. oktober 2002 - Teden vseživljenjskega učenja 15. oktobra smo imeli ob 17.00 v Petanovi sobi skupinski literarni večer seniorske literarne delavnice. Vsega je bilo na predstavitvi 25 ljudi in imeli smo se lepo.
14. oktober 2002 - Teden vseživljenjskega učenja 14. oktobra je ob 15.30 nastopilo na grajskem trgu nekaj članov delavnice in sicer: Majda Senica Vujanovič, Katica Dajčar, Dana Gregorič, Berta Čobal Javornik, Sonja Golec, Andreja Kleinberger in drugi
14. oktober 2002 - Teden vseživljenjskega učenja Pripravili smo dan odprtih vrat za seniorsko literarno delavnico. No, privabili smo eno obiskovalko.
11. oktober 2002 - V Mariboru je gostoval mag. Nebojša Kuzmanović, pesnik, komparativist in urednik iz Bačke Palanke - njegov članek lahko najdete v prejšnji številki Locutio on-line. Povabili smo ga na predavanje o vojvodinski književnosti po letu 1990. Na žalost se je predavanja, ki je bilo v rotovški poročni dvorani tega dne ob 17.00, udeležilo le 14 zainteresiranih poslušalcev. Ob predavanju je stekel tudi pogovor o možnostih sodelovanja z vojvodinsko literaturo.
4. - 6. oktober 2002 - Je bila v Izoli prevajalska šola JSKD. Udeležili sta se je Ana-Marija Pušnik in Laura Pušnik.