30. junij 1998 - Tega dne je bila v poročni dvorani rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru predstavitev knjige Helge Schwarzbauer
MEIN REGENBOGEN - MOJA MAVRICA (prevodi in spremne študije Mirko Križman). O knjigi je spregovoril akademik prof. dr. Jože Pogačnik. Predstavitev so pospremile slike Ilse Schwarz.
23. junija 2008 - Končala se je literarna delavnica pri MLD. -
19. junij 1998 - Je bilo v gostilni Anderlič regionalno srečanje seniorskih piscev. Udeležilo se ga je 46 literatov iz SV Slovenije, Celjskega in tudi Ljubljane. Strokovni ocenjevalci so bili Dragica Breskvar, dr. Janko Čar in Marjan Pungartnik.
Najprej je Marjan Pungartnik pripravil predavanje o internetu, njegovih možnostih in uporabi. Predavanje je popestril z dejanskimi pristopi strani na internetu. Po tem so udeleženci delali v dveh skupinah, ki sta ju vodila Dragica Breskvar in Marjan Pungartnik, v popoldanskem delu pa je imel izčrpno predavanje o stilskih vprašanjih na primerih poslanih prispevkov dr. Janko Čar.
Ob 18.00 je bil literarni večer izbranih literatov v poročni dvorani mariborskega rotovža.
10. junij 1998 - V poročni dvorani starega rotovža je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Antonije Senica POLETJE S ČRNO-MODRO PTICO.
5. junij 1998 - V poročni dvorani starega rotovža je imel prvi literarni večer člana literarne delavnice za starejše avtorje Miro Škrab.