V razstavišču RRRudolf je na ogled raritetna samostojna predstavitev likovnih del mariborskega akad. slikarja, mag. Draga Moma, ki na domačem umetnostnem prizorišču predstavlja dokaj enigmatično ustvarjalno osebnost, ph čemer so njegove, praviloma kuriozne stvaritve kulturnemu občinstvu le izjemoma dostopne. Umetnik se običajno posveča klasičnim, vendar reinterpretiranim motivom, kot so tihožitja, duhoviti in skrajno subtilni portreti ter ženske figure, kjer pride do izraza njegova krokijevska, matissovsko navdihnjena risba, vendar se v novejšem ustvarjalnem obdobju osredotoča predvsem na abstraktno asociativne, perforirane in polikromirane likovne objekte, ki jih izvaja bodisi reliefno v lesu ali kot kolaže na dekorativno zasnovani slikovni površini (divan) v popartovski maniri, katerih nepravilna eliptična oblika aludira na žensko nožnico, kot simbol plodnosti in ženskega principa nasploh. Naziv razstave Lebdeče praznine se tako nanaša le na zunanjo podobo likovnin, ne pa tudi na vsebino, ki jo sicer lahko večpomensko simbolno interpretiramo, upoštevajoč tudi lastnoročno izdelano opremo (okvirji, paspartuji, podstavki ipd.), saj hkrati predstavlja sestavni del likovnega dela, tako da je v celoti avtorsko, spontano, osebno.
V razstavišču RRRudolf je na ogled raritetna samostojna predstavitev likovnih del mariborskega akad. slikarja, mag. Draga Moma, ki na domačem umetnostnem prizorišču predstavlja dokaj enigmatično ustvarjalno osebnost, ph čemer so njegove, praviloma kuriozne stvaritve kulturnemu občinstvu le izjemoma dostopne. Umetnik se običajno posveča klasičnim, vendar reinterpretiranim motivom, kot so tihožitja, duhoviti in skrajno subtilni portreti ter ženske figure, kjer pride do izraza njegova krokijevska, matissovsko navdihnjena risba, vendar se v novejšem ustvarjalnem obdobju osredotoča predvsem na abstraktno asociativne, perforirane in polikromirane likovne objekte, ki jih izvaja bodisi reliefno v lesu ali kot kolaže na dekorativno zasnovani slikovni površini (divan) v popartovski maniri, katerih nepravilna eliptična oblika aludira na žensko nožnico, kot simbol plodnosti in ženskega principa nasploh. Naziv razstave Lebdeče praznine se tako nanaša le na zunanjo podobo likovnin, ne pa tudi na vsebino, ki jo sicer lahko večpomensko simbolno interpretiramo, upoštevajoč tudi lastnoročno izdelano opremo (okvirji, paspartuji, podstavki ipd.), saj hkrati predstavlja sestavni del likovnega dela, tako da je v celoti avtorsko, spontano, osebno.