1. januar 2015Letnik XVIII
Postal je vojni zločinec, da bi se popolnoma uresničil kot osebnost!
Zdaj sem v negativni fazi. Ne pijem alkohol!
Niti v najtežjih mukah ni spregovoril. Izkoristil je pravico, da se brani z molkom.
Vladini zgreški vedno zadenejo državljane, ker so oni njena ciljna skupina.
Feministke napačno mislijo, da so enakopravne z moškimi. Vsaki od njih vseeno manjka penis.
Včasih je bilo bolje. Včeraj!
Vsaka čast pokojniku. Na sedmini je bilo tudi ptičje mleko!
Trn je vrtnici obrambni mehanizem.
Ko bomo rešili goreče probleme, se bomo dvignili iz pepela.
Tisti, ki so lovili v kalnem, so splavali na površino.
Žalosten sem od življenja!
Vsakdo, ki pravi, da našo politiko vodijo tuji ambasadorji, grobo omalovažujejo prispevek domačih tajkunov!
Čas se je zanj zaustavil tistega trenutka, ko mu je odpovedala biološka ura.
Vse v svoj čas. Glede tega nas pogosto opominja biološka ura.
Imamo golmana, kakršnega nihče nima. Stalno imamo občutek, da je naš gol prazen.
Skloni so gramatične zvijače.
Družini ni pustil dosti. Truplo je bila pokojnikova celotna dediščina.
Naši politiki kradejo pošteno. Ne osramotijo se za mali denar.
V domovinski vojni ni zmagovalca. Vse strani spopada slavijo svoje Pirove zmage.
Pokojnik je svojim najdražjim zapustil veliko. Vsega nekaj hipotek.
Dobil je zaporedoma peto hčerko. Sploh ni ustvarjalen.
Tako, kakor igra Novak, ni normalno. Še ena potrditev, da smo noro ljudstvo.
Vsi pogledi so uprti v vodjo. On je naš trn v očesu
Elektrika še ni prišla v vsako srbsko vas. Počasna je, a se jo da dohiteti.
Vodja tava, mi pa gremo za njim, da se popolnoma ne izgubi.
Knjižnica v mojem mestu ima več članov, kakor je pismenih ljudi, kar je treba pohvaliti.
Javnost je vznemirjena. Že dneve se ni nič podražilo.
Tudi Američani imajo svoj jug, toda njihove paprike niso niti senca naših.
Sprl se je z ženo in odšel na protestni pohod do bližnje kavarne.
Vse sem priznal preiskovalcu. Rekel sem mu, da vem, da nič ne vem.
Vsak državljan lahko svoj paket ukrepov vlade prevzame v najbližjem kontejnerju.
Kontejnerji so nelegalizirane ljudske kuhinje.
Moja žena tako dobro kuha, da je to že na meji dobrega okusa.
Kdajkoli se izživciram, popijem eno, da se pomirim. In pogosto se živciram.
Cenzorji delajo po principu – nepotrebno prečrtati.
Z napredkom tehnologije so moški postavljeni v neenakopraven položaj. Morajo tekmovati z vibratorjem.
Pokazali smo visoko stopnjo podpore vodji in niže že ne moremo pasti.
Cerkev je ločena od države, ampak od nje je tudi Bog dvignil roke.
Vodja ne zgine s televizije, tako da imamo vsak dan oznanitev boga.
Zdravo, hitim, pravi polž.
Nekaterih dogodkov iz naše bližnje zgodovine se ne spominjam, ker se takrat nisem niti rodil.
Od sedenja ni koristi. Razen če niste ljudski poslanec.
Napravili so nam medvedjo uslugo, tako da je medved zaplesal tudi pred našo hišo.
Izmislil sem si novo geometrično telo. Okroglo na robove.
Ali bom tudi jaz, če rečem nekemu politiku, da je živad, bolnik in lopov, dobil samo opomin?
Mali ni veliko obetal, vse dokler ni postal politik.
Pravico včasih moraš vzeti v svoje roke za občutek, da obstaja.
Vsi so mislili, da od njega nič nebo, on pa je postal veliko govno od človeka.
Spakuje se nam svetla prihodnost.
Moji aforizmi so najbolj brani. Vsakega sem prebral najmanj tisočkrat.
Dobil je kroglo v čelo. Tako mu je bilo sojeno.
Diktator se pogosto zjoka nad usodo ljudstva. Tudi on se samo človek iz krvi in mesa.
Za tiste, ki še verjamejo v pravljice, bom rekel, da dobro na koncu vedno zmaguje.
Ne more biti vsakdo ljudožerec. Za to morate imeti želodec.
Dolg je hudoben tovariš. kar pomeni, da je skoraj vsak Srb v slabi družbi.
In ne bodi len – obrnem se na drugo stran in spim naprej.
Aforisti stalno pišejo, zato pa tudi cenzorji ne sedijo križem rok.
Obtoženega so takoj obesili, da bi bil ves pravosodni postopek izveden brez pritiska in v skladu z zakonom in ne v atmosferi linča.
Med stanovanjem in samico je izbral stanovanje. In to je otopilo ostrino njegove bridke satirične misli.
Naše pare so spremenile agregatno stanje. Izparele so.
Dodelili so mu samico. S tem je bilo rešeno njegovo stanovanjsko vprašanje.