(*24. marec 1934, Stara cesta pri Ljutomeru). Zgodnja otroška leta je preživela v Križevcih. Po končani nižji gimnaziji je odšla v Maribor in končala Klasično gimnazijo. Vključila se je v kulturno dejavnost na šoli, sodelovala pri literarnem glasilu Svit. Študirala je slavistiko (slovenski jezik, književnost in ruščino) na ljubljanski univerzi in poslušala tudi predavanja dr. Antona Ocvirka. Diplomirala je leta 1959, v Mariboru poučevala sprva na osnovni šoli slovenski jezik in književnost, potem pa dvanajst let na Zdravstveni srednji šoli. Leta 1973 se je z družino preselila v Ljubljano in delala pri izobraževanju odraslih na Dopisni delavski univerzi, sodelovala v razvojnem oddelku DDU, izdajala in urejala različne strokovne publikacije in revijo Dopisnik. Od leta 1987 do 1994 je vodila Center za dopisno izobraževanje Univerzum. Je upokojenka in živi med Slovenskimi Goricami in Ljubljano in piše.
Publikacije:
UKRADENA DEŽELA, pesniška zbirka, Pomurska založba, Murska sobota 1975
JULIJEVO LETO, pesniška zbirka, Založba Obzorja, Maribor 1982.
KOŠNJI VETER, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2001
ŠKRATJE V ŽITU, zbirka pesmi za otroke, Mariborska literarna družba, Maribor 2004.
PAVJE PERO, zbirka pesmi za otroke, Mariborska literarna družba, Maribor 2009.
POTOVANJE S KOČIJO, kratka proza, Mariborska literarna družba, Maribor 2011.
MED PIRAMIDO, MELJSKIM HRIBOM IN KALVARIJO, Kulturni center Maribor, Maribor 2019
NIKDIRDOM, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2020