(1965, Beograd, Srbija), pesnik, pisatelj, radijski urednik, dramaturg. Od otroštva je bil prisoten v medijih (radiu), igral v gledališčih, v glasbenih, jazz skupinah, Študiral klasično arheologijo in kulturno antropologijo na Filozofski fakulteti Univerze v Beogradu. Obnovil je Beograjsko čitalnico in njen časopis, bil reporter za Politiko in druge revije in liste s svojih potovanj po vsem svetu, se leta 1990 zaposlil v YUTEL, naslednje leto se emigriral (Grčija, Nemčija, Avstrija, Švica, Belgija, Velika Britanija in Združene države Amerike), se leta 1992 vrnil in delal kot novinar in literarni kritik. Ustanovil je literarni klub Jazzbina in intenzivno organiziral prireditve.Bil je v mirovni misiji Združenih narodov na meji Jugoslavije in BiH (1995-1997), potem delal kot urednik Dramskega programa radia Politika in urednik dokumentarnega programa TV Politika. Režiral je kratke filme, drame, radiofonske eseje in drugo. Nekaj časa je bil svobodni umetnik, zdaj dela kot programski manager BITEF Art centra.
Publikacije:
GRAND HOTEL, kratke zgodbe, 1993, 1994;
SLEPI PUTNIK, roman, 1994;
EVROPA PLEŠE, radiofonski eseji, 1995, 1996;
FOTOGRAFIJE GLASOVA I UTULJENA BAŠTINA, dokumentarno-dramski radiofonski eseji, 1997;
UNE NUIT (UN JOUR) D"UNE VIE, izbrani eseji, 1997;
PASSAGER CLANDESTINE, roman, 1998;
OPŠTA MESTA – JEDAN PARALITERARNI HERBARIJUM, roman, 1998.
ALBUM FOTOGRAFIJA 1991 – 1993., roman, 2003.
PISANJE PO VODI, roman (z Elfrido Matuč-Mahulja) 2006
ALBUM FOTOGRAFIJA, roman, 2008
POTIŠTENOST, pesniška zbirka, 2012