(*7. avgust 1937, Rdeči breg pri Lovrencu na Pohorju). V domačem kraju je zaključila nižjo gimnazijo in leta 1956 diplomirala na učiteljišču v Mariboru. Poučevala je v Bučkovcih, v Vuhredu, v Radljah ob Dravi, zadnjih petindvajset let pa na Osnovni šoli Ludvika Pliberška v Mariboru. Od leta 1991 je upokojena. Vedno je rada brala. Občasno je za otroke in vnuke ali priložnostno tudi kaj napisala. Po smrti moža je začela intenzivneje pisati pesmi in kratko prozo. Pesmi so objavljene v treh zadnjih zbornikih LIKUS, v GLASNIKih DUMC pa je poleg pesmi tudi kratka proza. Dramska sekcija DUMC je uspešno uprizorila njen skeč Oktobrska ljubezen. Decembra 2009 je bila na natečaju ŽURNALA nagrajena njena kratka zgodba Sadni kruh. Na radiu Maribor so 22. aprila in 1. maja 2010 ob intervju objavili dvanajst mojih pesmi. V juniju 2010 je brala svoje pesmi na Andragoškem zavodu Maribor za starejše udeležence tečaja nemščine in angleščine. Njeni literarni prispevki so tudi v Muzeju NO Maribor in v knjigi Drava - Dravčani. Udejstvuje se na literarnih natečajih, na literarnih delavnicah in na skupinskih literarnih nastopih.
Publikacije:
KAMEN V PRODU, pesniška zbirka, Kulturno društvo Mariborska literarna družba, Maribor 2020