(*1949, Trst) – plesalka, koreografinja, plesna pedagoginja, status svobodne umetnice. Nadaljuje tradicijo slovenskega izraznega plesa Žive Kraigher (ki izhaja iz plesnega izročila Mete Vidmarjeve, ki je imela v Ljubljani prvo zasebno plesno šolo od leta 1933 do 1956), plesala je v predstavah koreografov sodobnega plesa: Lojzke Žerdin, Nade Kokotović, D. Z. Freya, Matjaža Fariča. Ustvarila je številne avtorske plesno-gledališke projekte, s katerimi je gostovala na različnih festivalih alternativnih in eksperimentalnih odrov: Dodest – Skopje, Ohridsko leto, Yu-Fest-ex Jugoslavija, Eurokaz – Zagreb, Novi Ritual – Novi Sad, Fjat – Titograd, Mess – Sarajevo, Slovenska drama, Ancona, Zlati lev – Umag. Raziskuje improvizacijo kot posebno plesno zvrst v sodelovanju z glasbeniki, s slikarji, cineasti : J. Messner, L. Jakša, Brina Jež, Bor Turel, M. Osojnik, K. Jovanovič-Dolenc, Vasko Atanasovski, Vlado Batista, Tone Stojko, D. Muc, Stane Jagodič ...), z gledališkimi režiserji kot koreografinja pri gledaliških predstavah: L. Domanjko, S. Verč, V. Arhar, Branko Brezovec, R. Šerbeđija, Samo Strelec, Ž. Petan, E. Miller ... Dolga leta je redno gostovala v gledaliških in drugih ustanovah nekdanje Jugoslavije. Zadnja leta vodi v zamejstvu: Avstrija, Italija – v sodelovanju s Studiom Actis iz Trsta tečaje orientalnega plesa, izraznega plesa, odrskega giba po vsej Sloveniji. Občasno se izpoveduje v literarnih prebliskih – objavljene črtice, zgodbice v revijah Otrok in družina, Mladina, Kurirček, Murva, Revija 2000, Primorska srečanja, Primorske novice, Kinoplus, "Misli o plesu" v knjigi N. Kos: Ples – od kod in kam.
1998 osnovala v Koštaboni z Alanom Asto projekt Plesna domačija in v njenem okviru ustvarila številne nastope po trgih in ulicah Kopra ter predstave:
Odplesati življenje: januar 2000 – Mladinsko gledališče;
Pogled, rešen izmišljenih podob: oktober 2000 – Koštabona;
Forešti: julij 2001 – Goethe Institut, Trst;
Pkunzip Knez Tanz: oktober 2002 – ceste in trgi v Kopru;
Nianse prostora: maj 2003, Teatro Miela, Trst;
Manifest: junij 2004,Teatro Miela,Trst;
Svetlin: december, 2005, kavarna San Marco, Trst;
V Ljubljani: Zatočišča: glasbena drama avtorice skladateljice Brine Jež, v galeriji Equrna, december, 2004;
slo improvizacija v plesni predstavi Matjaža Fariča: Zakajbimekdoustavil, junij 2006.
Nagrade: 1975: Zlata ptica za plesni nastop v predstavi glasba-poezija-ples: Le sere cosi lente – Dolgi večeri
1977: Nagrada jugoslovanskih plesno-baletnih kritikov za poetičnost v plesni izvedbi
Sudanska pesem
1983: Priznanje za iskanje – za avtorski postkonceptualni pristop k plesu v predstavi
Interakcija za plesalko in dva projektorja
1986: Priznanje za iskanje – žirija plesno-baletnih kritikov in strokovnjakov Slovenije za zvestobo osebni absolutni plesnosti v avtorskem plesnem dogodku Interakcija za plesalko in dva projektorja
1986: Posebna nagrada kritikov na festivalu eksperimentalnih odrov v Titogradu Fjat, za Interakcijo ...
1987: Plaketa Mete Vidmarjeve . Grand prix za vlogo v predstavi "Mama" - na Festivalu Glumca v Nikšiću, Črna Gora, ki se je odvijal od 16. do 23. feb. 2009.
18. aprila 2009 priznanje Povodni mož za življenjsko delo. Podeljuje ga plesna šola Urška in zavod Media ples, v sodelovanju s Parado plesa Barbre Drnač.
23. februarja 2013 je prejela nagrado Ksenije Hribar, ki jo je osnovalo Društvo za sodobni ples Slovenije, za življenjsko delo.