(* 9. oktober 1929, Škalce pri Zrečah - † 1999, Maribor), pesnica. V družini je bilo šest otrok. Oče Albin Vuherer, po poklicu kovač, je ostal v času gospodarske .krize brez dela in so jo dali teti, ki jo je posvojila. Otroštvo je preživljala v Mariboru do leta 1941, ko so družino izselili v Bosno in od tam v Mostar. Po končani vojni se je družina vrnila, toda krušni oče, ki je v času pregnanstva zbolel za tuberkulozo, je umrl in tako je bila prisiljena hitro končati šolanje na administrativni šoli in se zaposliti. V službi je večinoma opravljala tajniške posle. Poročila se je leta 1954, rodila sina in hčerko, dvojčka. Do smrti je živela z možem in sinom v Mariboru, še zmeraj v hiši, ki ji jo je zapustila teta. Po poklicu je bila komercialistka, delala je na občini Pekre in v Marlesu, potem pa je bila pretežno doma.
Njeno življenje sta zaznamovali bolezen in poezija. Pesnila je, kar je pomnila, tudi kot otrok je zlagala drobne pesmice. Ker je bila večkrat priklenjena na posteljo, včasih tudi kar cele mesece, je ta čas izkoriščala za branje. Kot svetovalka in lektorka ji je pomagala mag. Jožica Narat. Po njenem nasvetu se je leta 1989 prijavila na razpis Katedre in Mladinskega kulturnega centra Maribor in med 54-timi udeleženci zasedla tretje mesto. MKC Maribor ji je založil kaseto z naslovom Ta pesem - neponovljiv diktat in prvo tiskano zbirko Pesem je moja njiva. Njen opus obsega kakšnih 1500 enot, večinoma pesmi, od tega je bilo objavljenih kakšnih sto v zbirki in revijah Znamenja, Dialogi in Locutio. Na Radiu Maribor je Imela 4 samostojne literarne oddaje. Na sedmih prav tako samostojnih literarnih večerih je brala tudi veliko neobjavljene poezije.
Publikacije:
PESEM JE MOJA NJIVA, pesniška zbirka, MKC Maribor, Maribor 1992
TA PESEM – NEPONOVLJIV DIKTAT, zvočna kaseta, MKC Maribor, Maribor 1992
MAVRIČNI MOST, pesniška zbirka, MKC Maribor, Maribor 1995