, pesnik in prozaist. Po izbruhu vojne je prekinil študij filozofije. Poklicno vojaško službo je zapustil s činom pešadijskega kapetana. Nekaj časa je delal kot instruktor za krizne situacije in potem kot svobodnjak – publicist. Razen v Zenici je živel v Prištini, Beogradu, Sarajevu in Mostarju in se na koncu naselil v Trebinju. Prozo in poezijo je objavljal v večjem številu literarnih revij Bosanska vila, Život, Sic!, Ulaznica, Agon, Savremenost in drugih. Nase je opozoril s pesniškim prvencem Margine. Z eno zgodbo se je uvrstil v najožji izbor za nagradu Lapis Histriae (2012), leta 2014 pa je prejel prvo nagrado za najboljšo kratko zgodbo na West Herzegovina Festu v Širokem Brijegu. Občasno piše tudi kolumne na portalih in v časnikih.
Publikacije:
MARGINE, pesniška zbirka, Dobra knjiga, Sarajevo 2013
DOŠO ŠEJTAN U SARAJEVO, satirične vinjete, TKD Šahinpašić, Sarajevo 2015
Elis Bektaš (* 1970, Zenica, Bosna i Hercegovina), pjesnik i pripovjedač, rođen u Zenici 1970.godine. Po izbijanju rata prekinuo studij filozofije, po izbijanju mira naučio se smijati zatvorenim filozofskim sistemima. Profesionalnu vojnu službu napustio u činu pješadijskog kapetana. Jedno vrijeme radio kao instruktor za krizne situacije, a nakon toga kao freelancer u svijetu publicistike. Pored Zenice, živio je u Prištini, Beogradu, Sarajevu i Mostaru, da bi se skrasio u Trebinju. Krajem 2013.godine privukao je pažnju svojim poetskim prvijencem, zbirkom Margine u izdanju Dobre knjige iz Sarajeva. Uskoro iz štampe izlazi njegova druga knjiga, zbirka satiričnih vinjeta Došo šejtan u sarajvo, u izdanju TKD Šahinpašić. Poeziju i prozu objavljivao u većem broju književnih časopisa: Bosanska vila, Život, Sic! , Ulaznica, Agon, Sovremenost... Jedna priča mu je ušla u najuži izbor za nagradu Lapis Histriae 2012, a 2104.godine dobio je prvu nagradu za najbolju kratku priču na West Herzegovina Festu u Širokom Brijegu. Povremeno se oglašava kolumnama na portalima i u časopisima.