(*19. februar1947, Otoče na Gorenjskem), pesnica. Upokojena delavka sodišča v Kranju. Živi v Otočah na Gorenjskem. S pisanjem poezije se je začela ukvarjati v 8. razredu osnovne šole, objavljati pesmi pri 16. letih v reviji »Mlada pota« (Mladina), kasneje v »Tribuni«, »Naših razgledih«, »Snovanjih«, po upokojitvi je začela sodelovati na literarnih natečajih. Sodeluje s kulturnim društvom »Lipa Domžale« in objavlja v njihovih zbornikih, prav tako v reviji »Štirje letni časi« v Škofji Loki, zborniku »Sejalec« v Škofji Loki, domačih in tujih virtualnih literarnih revijah (tudi dvojezično), kjer so objavljene pesmi dvojezično, in v lokalnih revijah in časopisih. Njena prva pesniška zbirka »Prozorni kristali jutra« je bila predstavljena na radiu Triglav Jesenice. Njene pesmi so brali na radiu Kranj. Več pesmi je bilo dvojezično objavljenih v zborniku »Vezi med ljudmi« društva Mostovi - Brücken. V letih 2006 – 2010 je bila izbrana za objavo pesmi v zborniku revije Mentor v sodelovanju z JSKD RS (natečaji za seniorje). Februarja 2009 je na literarnem natečaju »Terme Snovik« v Kamniku prejela prvo nagrado za pesem »Vse moje«. V Peterboroughu (Anglija) so izbrali na natečaju za objavo v svetovnem zborniku »United of Words« pesem »Sprostrto čez sebe - Spread over himself«. Prejela je nagrado na mednarodnem natečaju Garavi Sokak – Inđija 2009. Njene pesmi so prevedli v srbski, nemški, angleški in poljski jezik. Bila je tudi nagrajenca v mesecih april, maj, junij in julij na natečaju »Knjiga užitkov« (2010). Sodeluje na literarnih prireditvah po Sloveniji. Leta 2010 je bila gostja radia Triglav Jesenice in Radia Kranj s predstavitvijo pesniških zbirk.
Publikacije:
PROZORNI KRISTALI JUTRA, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2007
TEMPUS FUGIT (Čas beži), pesniška zbirka, samozaložba, Otoče 2009