LITERARNI NATEČAJ V VODNIKOVEM LETU »ZGODBE PO VODNIKU«
Literarno društvo »Sončnica« Rogaška Slatina
razpisuje
LITERARNI NATEČAJ V VODNIKOVEM LETU »ZGODBE PO VODNIKU«
Spoštovani literarni ustvarjalci,
Literarno društvo Sončnica Rogaška Slatina razpisuje literarni natečaj, ki je tematsko vezan na slovenskega literata Valentina Vodnika. Letos se ga spominjamo ob 200-letnici njegove smrti. Pisal je različne literarne zvrsti. Štejemo ga za prvega slovenskega posvetnega pesnika. Sicer je bil duhovnik, ki se je navduševal nad Francozi in njihovo idejo o pravici naroda do svojega jezika, poučeval je in uvedel slovenščino v osnovne in srednje šole na Kranjskem, bil je ravnatelj in šolski nadzornik, napisal je več učbenikov za osnovne in srednje šole in več priročnikov, bil je prvi novinar-časnikar, široko izobražen človek (v duhu razsvetljenstva), ki je navdihoval ljudi in jih želel izobraziti na več področjih.
Za natečaj bomo pisali ZGODBE (po Vodnikovo Pergodbe, Mala pratika, 1798).
Vsaka zgodba je omejena na dve strani A 4 formata, velikost črk 12, enojen razmik (brez dodatkov in fotografij). Besedilo, ki ni nujno povezano z Vodnikom, naj bo lektorirano, pisava Times new roman.
Obvezno dopišite svoje ime, priimek, naslov, e-naslov.
Vljudno prosimo, da se držite zahtev v razpisu, sicer besedila ne bomo upoštevali.
Vse prispevke bo ovrednotila tričlanska strokovna komisija in po njenem izboru bodo
prispevki objavljeni v delu letnega zbornika društva, ta pa bo predstavljen v novembru v Knjižnici Rogaška Slatina. Trem najboljšim bomo podelili praktične nagrade.
Želimo vam veliko dobrih idej in pričakujemo zanimive prispevke.
Literarni pozdrav,
člani Literarnega društva Sončnica Rogaška Slatina.